, ale snad nikdo nenapsal, že by to taky tak zkusil. Protože ono jednotlivě to nemá ten kýžený efekt a jako celek to nemůže přebrat prakticky nikdo, protože se do toho promítá celá osobnost, osobitý styl. A kopírovat někoho v plném rozsahu, to je přesně to, co mně podobná osobnost nedokáže. Vezme jeden nápad a přetvoří k obrazu svému, ale to je tak vše. A když pak do toho vstoupí i faktory školy, jako je nastavení hodnocení v rámci školy a předmětu, protože ne vždy si může učitel nastavit to hodnocení, jak mu vyhovuje (u nás máme taky sjednocené váhy známek třeba pro test, samostatnou práci, referát....já to mám možnost ovlivnit, protože mám v kompetenci celou fyziku a na 6. a 7. ročníky mám "monopol", ale to není úplně obvyklé). Takže je praktičtější si vymyslet systém, který se hodí do konkrétních podmínek.
), tak si k tomu znovu sedneme. Sama jsem v tomto směru naprosto marná.
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.