to už mělo to sedmileté dítě po odkladu blíž k těm šestiletým, než mělo v šesti letech jako ještě nezralé ke zralým šestiletým. nikdy jsem nechápala otázky, jestli se kluk ve školce už nenudí, když má odklad - ne, nenudil se, prostě tam zapadnul. jo, uměl číst, sčítat, odčítat, částečně násobit, tiskace psát... ale stejně měl blíž k těm pětiletým a ve školce se fakt nenudil. ten zlom, kdy mu to v mozko "přeskočilo" do správných kolejí byl fakt viditelný a projevil se třeba v tom, že začal ochotněji spolupracovat na školní přípravě, kterou se do té doby snažil bojkotovat a nenáviděl ji. nebo že přestal pošťuchovat všechny kolem sebe a poňoukat je k hrám, když ho něco nebavilo. a tisíc dalších drobností. nechápu, čemu by pomohlo dát ho do školy bez odkladu.
Den českých řemeselLitoměřice
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.