| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Waldorfská škola

  (?)
[<<Předchozích 150] Názory 151160 z 647  [Dalších 487 >>]
Tragika 61116
25.11.2012 19:51:11
Fatale, waldorfská pedagogika nemá prioritní jazyk, nýbrž prožitek.
U nás má WŠ v každé třídě minimálně 26 dětí. Pro dítě s dysfázií bych školu nedoporučovala.
Tragika 61116
25.11.2012 19:46:35
Zakladatelko, píšeš, že o waldorfské škole víš vše. Opravdu o tom pochybuju. Jinak by jsi totiž věděla, že waldorf má povinnou angličtinu od první a němčinu od druhé třídy ZŠ. Co by tam tvé dítě dělalo, fakt netuším.
lampetra 25845
25.11.2012 19:37:31
U nás waldorfská zš - třídy po 30 dětech i v letech, kdy to ještě na normálních zš nebylo - před 10 lety nastupovala neteř, loni druhá, 30 dětí ve třídě také. Individuální přístup e-e. Ale to si myslím, že záleží více na učiteli, ale v těch 30 dětech je těžké, i když je vůle.
Alena
  • 
25.11.2012 15:20:35
Podle me to bude zalezet na osobe ucitele, ve waldorfu ma vetsi vliv nez normalne. Cili jak jsem pochopila v nekterych tridach to problem neni nekde byt muze. Jazyku bych se nebala, maji sice od prvni tridy Aj i Nj, ale jak nemaji ucebnice, postup je pomerne pomaly (zkusenost u deti kamaradky, nic moc vysledky, jedou zpameti basnicky kterym moc nerozumeji).Waldorf mi pripada v tomhle pripade dobry vyber proto, jak je nesoutezivy, neresi neustale znamky atd, cili dokaze deti hur znechutit.
Minie1 58726
25.11.2012 14:24:20
byla bych ráda, kdyby se při přispívání do diskuse alespoň pořádně četlo zadání

nechci waldorfku, protože si snad myslím, že je prioritně určena pro děti s dys, zvažuji ji proto, že jako jediná podle obsazenosti při zápisech má třídy po cca 15-20 dětech. Všechny ostatní zdejší základky mají ve třídě třicet a víc dětí, což si nemyslím, že je na nějaký moc individuální přístup prostor.


Jinak klid, mám zkušenosti s waldorfskou školkou, takže není třeba vysvětlovat základní principy waldorfu od začátku, jedná se mi výlučně o typ, jak se waldorfské školy případně staví k těmto problémům, jestli vstřícněji nebo v zásadě jako klasické základky, Nebo hůře než klasické základky.
foxyna 80272
25.11.2012 12:59:33
Minie, ty už máš přímou zkušenost (v rodině, blízká kamarádka), že IVP a asistent je na všech vašich školách neprůchozí? Nebo to jen odhaduješ a rovnou vzdáváš?
Šla bych se optat na konkrétní školu, mluvila s ředitelem a případnou vyučující, která na prvňáky připadne...

Jinak Waldorf je hodně specifický systém, dávat tam dítě jen proto, že jich bude málo ve třídě, bez hlubší znalosti, jak vlastně funguje, mi připadá nedomyšlené, abys pak nebyla hodně překvapená.
A zrovna o dvou Waldorfech v našem okolí jsem slyšela, že děti s nějakou dg se jim do krámu nehodí, protože oni si jedou podle toho svého a dítě vybočující z jejich možností jim narušuje výuku... Jsou to samozřejmě jen zprávy z druhé ruky... vždycky je dobré jít osobně a mluvit s ředitelem a vyučujícími a ptát se a tak...
Evžíček 52045
25.11.2012 12:45:08
mám dysfatiky 2, starší už školák, má i poruchy učení- dyslexie, dysgrafie

chodí na normální základku s IVP

do angličtiny od 1. tř bych nešla za žádnou cenu, obecně se dysfatici učí jazyky obtížně a pokud bude mít tvoje dítě i poruchy učení, tak bude mít v první třídě záhul

já bych zkusila na normální základku zajít a zeptat se, co jsou schopní udělat, třeba příjemně překvapí, stačí vstřícná paní učitelka
Minie1 58726
25.11.2012 12:28:23
Podotýkám, pravděpodobně se bude jednat až o příští rok, zřejmě půjde až na odklad, takže se tu dysfázii povede snad ještě víc vykompenzovat, ale kdyby to ještě nebylo ono, zvažuju i waldorfskou školu, doufám že by tam měli individuálnější přístup, než na klasické základce, což je víc fabrika na vzdělání, nejsme velké město, takže tady ani asi asistenti, individuální vzdělávací plány moc nehrozí. Takže doufám, že to nebude třeba,ale přece jen bych něco jemnějšího a ohleduplnějšího na dítě, které bude mít případně potíže třeba při začátcích čtení.
Jednak doufám v tu waldorfskou pedagogiku - je vstřícná k takovýmto dětem? a za druhé waldorfská škola je tady jedna z mála, která má ve třídě malý počet dětí, což by bylo výrazné plus.

Samozřejmě, že záleží na konkrétní učitelce.

Ale mají tam angličtinu od první třídy, což mě zase odrazuje.

Máte někdo zkušenosti s waldorfskou pedagogikou obecně a s dítětem s dysfázií na takovéto škole? Pracují nějak individuálně s nimi, případně jsou vstřícní i k individuálním vzdělávacím plánům apod. pokud by byl třeba.

A jak moc tam drtí tu angličtinu, zvládá jí dítě s dysfázií?

Na vysvětlenou uvádím, že speciální školy u nás nejsou a klasické základky jsou sice ne špatné, ale ne příliš připravené na specifické děti molochy, kde je většinou minimálně třicet dětí ve třídě.
Jarma (dvě děti)
  • 
26.6.2012 11:05:55
To mluvíš o nějaké konkrétní škole a konkrétní učitelce?? Jinak to moc nedává smysl...

katerina
  • 
25.6.2012 21:16:03
Celkové výstupy jsou otřesné. Děti, které odcházejí po 9. třídě na střední školu, musejí zanedbanou látku dohonit s pomocí různých přípravných kurzů a doučování. Škola nepřijímá odpovědnost za výstupy, chyba je podle ní vždy u dítěte a jeho rodičů. Učitelka trpěla mesiášským komplexem. Nechcete-li se léta trápit, škole se vyhněte.
[<<Předchozích 150] Názory 151160 z 647  [Dalších 487 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.