| sovice | 18997 |
|
|
16.6.2016 21:10:13
Z+2,
máš pravdu, ale jde o míru. Někdy vypadá počet projektů celkem nízký, ale přesto dokážou zabrat dětem hrozně času. A často u malých dětí i rodičům, když je nutná nějaká koordinace, kterou malé děti třeba nedokážou zajistit ve škole. A někdy neumějí vyučující s týmovými projekty pracovat, menším dětem nepomáhají s organizací, dopadá to pak snadno jako práce jednoho s podpisem pěti (a může to být chyba jak tří, co se jim do práce nechce, tak jednoho, který je perfekcionista a práce ostatních mu není dost dobrá...) |
| Alena | 129302 |
|
16.6.2016 21:03:45
sestka. Jak ti vysvetlila ucitelka, ze si toho nevsimla?
|
| Alena | 129302 |
|
16.6.2016 20:58:00
To prave naopak.Myslim si, ze soucasna podoba skoly je hodne prezita, ale zrovna naucit se delat neco v tymu, to je zakladni dovednost, kterou by zvladnout mela.
|
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.6.2016 20:15:48
Ano. Tak by se to, taky dalo říct. Ale protože snad ve všem je třeba občas být týmoví hráč, tak jsou velmi vhodnou součástí výuky. Rozvíjejí potřebné návyky.
|
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.6.2016 20:13:19
Tak záleží na tom jak vybraných dětí. No a naše škola, rozhodně nevybírá dle žádných výkonnostních kriterií. Jsou tu děti co měli na původních ZŠ velké problémy. Rozhodně bych neřekl, že je to výběrová škola.
|
| Monty | 129940 |
|
|
16.6.2016 20:11:42
Z+2,
nejsou vhodne pro děti, co nejsou týmovi hraci. |
| ,.,.,, | 149260 |
|
16.6.2016 20:10:15
Tva dcera prece nebyla na klasicke zakladce, domaci ukoly tam byly neobvykle dlouhe, ne?
A pak, srovnavas prvni tridu, ktera je z hlediska uceni se o nicem. Tam jde spis o to, naucit deti chodit do skoly a fungovat v ni. Otazka je, jake budou vysledky pozdeji a jestli skola nezacne cas venovany alternativam nahrazovat casem rodicu. Tedy ve skole zabavne, dril at si uziji rodice doma. |
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.6.2016 20:09:17
Ano učit se buď umí nebo ne. Bohužel naše VŠ pedagogické učit neučí. A vše se dá dělat i blbě. Samozřejmě i skupinové projekty.
Přesto ani náhodou neplatí, že nejsou vhodné pro chytré děti. |
| Monty | 129940 |
|
|
16.6.2016 20:01:05
Z+2,
nebaví a neumí nejsou synonyma. ![]() |
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.6.2016 19:58:24
Skupinové projekty jsou jen součástí výuky, rozhodně nejsou v našich podmínkách nadužívané. Rozvíjejí pro život potřebné dovednosti, snad jen podomní prodejce nepotřebuje být schopný pracovat v kolektivu. A je naprostý nesmysl, že s nimi mají problém chytré děti. Mají s nimi problém špatně socializované děti a děti nesocializovatelné a je jedno jak jsou inteligentní. Naopak chytré děti se v nich velmi rychle naučí orientovat.
|
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.