| Ráchel, 3 děti | 76748 |
|
|
16.6.2016 18:19:56
já se obávám, že řada rodičů vůbec nemá představu, co je v tomto směru pro děti vlastně dobré. chtějí, aby to děti měly ve škole tak, jako kdysi oni, protože to je to, čemu rozumí, co je pro ně přehledné, v čem se cítí bezpečně. domnívám se, že právě rodiče jsou často tou největší brzdou pro skutečnou změnu ve vzdělávání
|
| Alena | 129302 |
|
16.6.2016 17:08:52
Tomu nerozumim. Prazske alternativy praskaji ve svech. To musi byt neco spatne - necilila skola na nevhodne rodice? NEslibila neco jineho, nemeli jinou predstavu? Nenabidla u zapisu spadovym rodicum proste jen trochu jinou tridu?
Sehnat vynikajici alternativni ucitelku je orisek a pokud nejaka vynikajici je, tahnou se za ni rodice z sirokeho okoli i dojizdeji, pokud rikas, ze ta vase je bezvadna, musi byt chyba v necem jinem? |
| Alena | 129302 |
|
16.6.2016 16:59:30
A jaky je zaver? tvoje deti narazily na dve ne prilis dobre ucitelky, co z toho vyplyva?
|
| Alena | 129302 |
|
16.6.2016 16:56:55
"ale vím z mého okolí, že o alternativní výuku mají především zájem rodiče dětí, které mají nějaký problém"
kde to bydlis? :) MOje deti do mirne alternativy chodi a rozhodne to tve parametry neplni (polovina deti byva prijata na statni prazske 8g) |
| Alena | 129302 |
|
16.6.2016 16:54:23
"a přispívat se nesmí, ve veřejných školách ne"
samozrejme ze se smi prispivat a prispiva ve statnich skolach. |
| Alena | 129302 |
|
16.6.2016 16:52:47
Tak tak, hlavne pak zjistis jak se v klidu muzes soustredit na to dulezite - naucit se neco noveho a neresit takovehle problemy viz http://www.rodina.cz/nazor18632140.htm
|
| Monty | 129940 |
|
|
16.6.2016 16:49:18
Z+2,
viz níže - mají smysl v rámci školy. Učitel má třídu, v níž žáci pracují různě a on to nějak hodnotí. Ale jestli jeho jedničkář umí stejně jako jedničkář z jiný školy podle toho nepoznáš, dokonce ani dva jedničkáři z té samé třídy nebudou umět stejně. Jeden třeba umí jen to, co se od něj chce, druhý je daleko napřed - ale nulu jaksi dostat nemůže. ![]() |
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.6.2016 16:45:38
Ale známky zas tak nesmyslné nejsou. Jsou zjednodušeným hodnocením. V konečném důsledku k nějakému hodnocení školství samozřejmě vybízí.
|
| Z+2 | 109449 |
|
|
16.6.2016 16:40:42
Přesně tak brzdí to rodiče. Nakonec hodnotu známkám připisují také spíš rodiče než žáci.
|
| Monty | 129940 |
|
|
16.6.2016 16:39:00
Federiko,
zas každý dítě se nesrovnává a nesoupeří. My snad máme v celý rodině jedinýho někdejšího žáka, co byl přirozeně soutěživej a chtěl jedničky, a to je moje matka. Ale může blbě nést, že ho srovnávají jiní, i podle něčeho tak nesmyslnýho, jako jsou známky. |
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.