| Yuki 00,03,07 | 49504 |
|
|
16.6.2016 16:35:07
Federiko, já to vidím stejně
|
| Yuki 00,03,07 | 49504 |
|
|
16.6.2016 16:34:46
za jedničky si nic nekoupí
omyl, za jedničky má spousta dětí peníze |
| Federika | 14090 |
|
|
16.6.2016 16:24:10
Yuki,
já jsem neznámkování párkrát zažila a líbí se mi to A to přesto, že moje děti by stejně ty jedničky měly. Ubylo ale srovnávání, nervů, honby právě jen za tou jedničkou, přibylo kreativity apod, protože dítě si "trouflo", nebálo se, vědělo, že žádnej rest v podobě špatný známky nepřijde.Je fakt, že zkušenost mám jen s první třídou, pak to brzdili hlavně rodiče. |
| Monty | 129940 |
|
|
16.6.2016 16:18:40
Yuki,
však o tom se tu psalo týdny, jaká se těm známkám přikládá váha - a přímo to s tím souvisí. Dokud ty známky budou důležité v systému, tak je rodiče budou chtít. Já bych z nich nedělala takové blbce, oni většinou ze své vlastní zkušenosti ví, že za jedničky si nic nekoupí a nikdo se jich v dospělosti nebude ptát na to, jaký měli známky ve škole; ale když přes ty jedničky vede cesta ke vzdělání, co mají dělat jiného? On ne každej unese takové to veřejné odsouzení, i když pod rouškou shovívavýho soucitu, že má blbý dítě, který nemá jedničky a skončí na nějakým "obyčejným učňáku, chudáček". ![]() |
| Yuki 00,03,07 | 49504 |
|
|
16.6.2016 16:13:52
Monty, ono to známkování pořád ještě hodnotu má, bohužel, prootže třeba u nás na gymplu byla letos bodů za známky na základce...
|
| Yuki 00,03,07 | 49504 |
|
|
16.6.2016 16:12:53
kdepak Monty, oni nechtějí výsledky, na to už učím dlouho, oni chtějí když výsloedky, tak v podobě jedniček :(
že jednička na dvou různých školách znamená dvě rozdílný věci, to víme všichni, přesto chtějí to srovnání, prootže tomu rozumí já jsme byl,a ze slovního hodnocení u syna nadšená (tam to bylo vyřešený tak, že děcka dostaly vysvědčení i slovní hodnocení), na prvním stupni je to úžasná věc, na druhým to jde taky, ale je to už těžší, učitel za dvě hodiny týdně to děcko třeba na konci prvního pololetí ještě moc nezná, ale jde to, rozhodně je škoda, že při běžným známkování se nidke neobjeví to, že Bohoušek je sice na učení tupej, ale ručičky má šikovný |
| Monty | 129940 |
|
|
16.6.2016 16:05:59
|
| Monty | 129940 |
|
|
16.6.2016 16:05:59
Yuki,
nemyslím, že rodiče chtějí známky. Spíš bych řekla, že chtějí výsledky. Známky nejsou objektivní hodnocení ani v jedné třídě, natož pak na různých školách. Kdyby sloužily jen jako ukazatel v rámci konkrétní školy, dejme tomu - v současném pojetí nemají smysl, protože sice jakž takž ukazují na to, jak dítě zvládne to, co chce konkrétní učitel, ale jinou výpovědní hodnotu to nemá. |
| Yuki 00,03,07 | 49504 |
|
|
16.6.2016 15:45:54
Ferderiko,
Hejný, neznámkování, slovní hodnocení atd není vyloženě alternativa, to používají asi běžně i klasický základky. Hejný se rozšiřuje i na běžný školy, ale většinou jsou to školy, který se snaží být jiný, než do jakých jsem chodili my neznámkování - neprojde to téměř nidke, právě přes rodiče slovní hodnocení - neprojde většinou přes učitele a když mají slovní hodnocení děti, tak rodiče dřív nebo později přijdou s otázkou "a jaké známce to odpovídá?" a stejně chtějí tu známku, potřebují totoiž něco, řčemu rozumí většinou totiž nechtějí známku proto, aby jejich potomek nenosil domů škaredý známky, jenže přijde doba, kdy se babička poprvé zeptá, kolik už má Pepíček jedniček a Pepíček skoro ani neví, co to je, ale vidí, že sestřenici Aničku babička chválí za jedničky a jeho nepochválí, protože není za co, jedničky nemá takže rodiče i děti najednou přijdou na to, že ta známka je lepší že je to blbost je druhá věc... |
| Yuki 00,03,07 | 49504 |
|
|
16.6.2016 15:42:11
rodiče se neptají, oni totiž neví, na co se vlastně mají ptát
|
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.