| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Montessori škola

  (?)
[<<Předchozích 230] Názory 231240 z 812  [Dalších 572 >>]
Federika 14090
16.6.2016 15:15:30
Yuki,
myslela jsem,že Hejný, neznámkování, slovní hodnocení atd není vyloženě alternativa, to používají asi běžně i klasický základky.
Federika 14090
16.6.2016 15:14:02
jo, JE to o lidech...Vždycky.
Federika 14090
16.6.2016 14:54:46
Divá Báro, já nemám děti vyloženě v "alternativě", alternativní je spíš přístup k dětem, k hodnocení a tak...
Ale dovedu si představit, že alternativa může bejt nejen skvělá, ale že zároveň ty výstupy můžou i předčit výstupy dětí z klasiky.
Yuki 00,03,07 49504
16.6.2016 14:50:31
maargit, jste ve škole krátce, není tam nějaký problém, který vůbec nemusí souviset s alternativní výukou, ale spíš se vztahama ve škole, mezi školou a rodiči, mezi kýmkoliv? zažial jsem to trochu taky, my jsem byli nadšení nováčci, zatímco ti, kteří už tam měli děti delší dobu (my jsme přišli v průběhu prvního stupně) viděli chyby a poukazovali na ně, a my jsem je dost dlouho nechápali, co se jim vlastně nezdá, když naše zkušensot byla mnohem horší
později jsme taky pochopila, že to nebylo ideální, přesto to pořád bylo nesrovnatelně lepší než to, kde jskme začali

jenže jak odejde jedno dítě, přidá se kamarádka, pak si někdo řekne, že nebude dojíždět, nebo že když odešli tři, pak to asi o něčem svědčí a odejde taky a už se to sype, i když původní důvod byl jeden nespoojený rodič, kterýmu se škola netresfila do představ

jinak na alternativních školách většinou rodičům vadí jedna věc - nerozumí jim. Nerozumí Hejného matematice, nerozumí hodnocení bez známek, nerozumí škole bez úísanek a slovních úloh
je to omezenost rodičů, zároveň je to ale chyba školy, která využila zájmu rodičů a něco jinýho, sna i lepšího, ale už to škola nedotáhla do konce a nenaučila rodiče, jak přistupovat, nevysvětlila jim všechno tak, aby to pochopili a přijali dlouhodobě, nejen jako zajímavou hračku
Tizi 106716
16.6.2016 14:38:41
Nedávno jsme o tom mluvily s kamarádkou - starší dvě děti měly na prvním stupni hodně přísnou učitelkou, ale hodně se naučily, nebo byly nuceny se naučit, šly na druhý stupeň na speciální matematickou základku a pak dále, teď studují, co je baví. Třetí dítě alternativní škola, super paní učitelka, pořád projekty, škola ho bavila, byl velmi chválen. Moc chěl jít na tu matematickou školu, kde studovali předtím jeho bráchové, ale nedal přijímačky a bylo to pro něj životí rána - nechápal, všechno mu vždy šlo, vždycky byl chválen. Kamarádka lituje, že neměl tu přísnou učitelko, kterou měli ti starší dva...
Monty 129940
16.6.2016 14:37:16
Divá Báro,
vím o ní, přesně na tu jsem si vzpomněla. ~;)
Federika 14090
16.6.2016 14:25:55
je to nevypovídající.
Snažím se, aby to moje děti chápaly. Zrovna dneska jsem měla rozhovor s tím mým mladším, cosi v autě rozebíral, jak on JEDINEJ nedostává nic za známky,za vysvědčení a že někdo dostává drahý dárky u za trojky. Snažila jsem se mu vysvětlit, k čemu ty známky slouží a že to má prostě každej jinak, že taky leccos ocením,ale jinak a za něco jinýho.
Nevím teda, jestli pochopil~:-D
Monty 129940
16.6.2016 14:25:01
"Někdy se na ní staví víc než je potřeba. To je pravda."

Z+2,
jo, a podle mne to dost souvisí s velkým počtem dětí ve třídách.
Učitel obvykle dělá, co mu MŠMT a vedení školy dovolí.
Monty 129940
16.6.2016 14:20:22
Sorry, naskočilo mi to z nějakého důvodu 3x.
Monty 129940
16.6.2016 14:20:22
[<<Předchozích 230] Názory 231240 z 812  [Dalších 572 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.