| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Záliby : Turistika

  (?)
[<<Předchozích 1700] Názory 17011710 z 2203  [Dalších 493 >>]
Silvie03 80313
5.8.2015 17:05:05
Ale já vůbec nepopírám, že se do íčka chodí pro informace, to je snad logické. Jen za "okolí" nepovažuju 50 km vzdálená místa a s tím koupáním šlo o dotaz na přesné umístění koupaliště v městě vzdáleném cca 30 km. Jasně, v době internetu o nic nejde, kamarádka sedla k pc a vyhledala. Jen mě osobně by nenapadlo se na to ptát v tak vzdáleném íčku. Zeptala bych se někoho přímo v tom městě.
buranka
  • 
5.8.2015 12:57:42
a v tom skvělém zahraničí by dokonce zřejmě nebylo možné, aby v informačním centru půl dne zaměstnanec měl za zadkem usazenou svoji známou, která zírá a hodnotí zákazníky tohoto IC
Joana
  • 
5.8.2015 12:38:15
Ty jsi fakt kráva. Ostatní prominte, ale něco tak stupidního jsem už dlouho nečetlaa. Vůbec nevíš o co v těch i.c. jde a ještě a s tvým iq tykve to ani nepochopíš. Jsi omezená jak chodník.
Analfabeta
  • 
5.8.2015 12:15:33
Ne každý má chytrý mobil, kterým se může připojit k netu a informace si najít. Jak má pak hledat třeba autobusové spojení, když jednotná infolinka neexistuje? Jak má zjistit telefon na dopravce?
Taky se zastavuji v infocentrech. Mají místní mapy a dokážou dát tip na zajímavost v okolí, mnohdy i s letáčkem zdarma.
hgfjdmh 139249
5.8.2015 9:41:08
A co by pak ta tvoje znama delala v tom icku? Kdyby vsichni vsechno hledali na netu?
hgfjdmh 139249
5.8.2015 9:37:26
Tohle s.ani do vlastniho hnizda miluju... "My Cesi ...."

Myslim, ze tvoje kamaradka zase takovy zahul v praci nema, kdyz ma cas si tam vodit dlouhodobe navstevy. Predpokladam, ze za par kratkych minut bys tezko vykonstruovala profil tuzemskeho a zahranicniho navstevnika, dokonce podle hlasu v telefonu i mistniho obcana. ~t~ (to me obzvlast pobavilo)

Pokud nekdo pracuje v informacich, je tam od toho aby poskytoval informace a pokud je nema nebo jsou mimo kompetence, ma byt natolik komunikativni, aby to bez problemu sdelil a fungoval dal pro ostatni.

Na jednu stranu pises, ze se lidi dotazuji na blbosti, na druhou se divis, ze se u kazdeho letaku nezeptaji jestli je zadarmo... holka, holka, melas jit v tom vedru asi nekam jinam. Pokud tvoje znama sdili tvoje nazory, mela by jit i ona pracovat jinam, na takove spruzene informatory neni fakt nikdo zvedavy..
Persepolis 107413
5.8.2015 8:57:43
Když jezdíme po Čechách bez předem zajednaného ubytování, tak se v infocentrech ptáme na volné pokoje. Ono to často funguje tak, že ubytovatelé k nim dávají informace o volných kapacitách. No a když už tam jsme tak se rovnou zeptáme na zajímavosti a akce v nejbližším okolí.
susu. 129001
5.8.2015 8:46:51
Spíš v zahraničí, ale už jsem byla i u nás v několika.
V zahraničí si vybavuju milou a ochotnou obsluhu, která mi materiály zdarma hned nabízí plnými hrstmi a žádnému dotazu se nediví.
U nás si vybavuju spíš nevhodnou otevírací dobu a personál, co nic neví. Ale byly i výjimky.
Lída+2 28136
5.8.2015 8:39:54
Lízo, to je fakt....jsme byli 14dní bez netu, signálu do NB .....takže díky za to, že infocentra v cizině fungují lépe než ty v CR.
[<<Předchozích 1700] Názory 17011710 z 2203  [Dalších 493 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.