
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| Markéta, kluci 12 a 6 |
| • |
17.11.2014 22:38:19
Musí se vyrovnat s tím, že ty holky holt v sedmičce milují deváťáky a ne spolužáky. Většinou na ně taky shlížejí trochu z výšky.
|
| Alena | 129302 |
|
17.11.2014 22:02:19
Chapu, ze nema zadne obtize? A sest mu bude? Co by propana delal celej rok ve skolce? Prvni trida ma stale stejne ucivo jako pred sedesati lety, jen deti jsou nekde jinde. Pismena, texty, cislice vsechno maji kolem sebe, cim dal vic jich v sesti uz cte, scita,ale odkladu je cim dal vic. Predstav si sveho syna, jak bude scitat v sedmi dve jablicka, nedivim se, ze deti pak skola nebavi.
|
| Delete | 8214 |
|
|
17.11.2014 21:58:53
Lefff,
třeba u nás o složení tříd rozhodli rodiče, protože si vybírali, jestli chtějí genetickou nebo analyticko-syntetickou metodu čtení. A zrovna to vyšlo, že u mě se to sešlo, jak se sešlo. Bohužel u nás to nebylo ani tak o té metodě čtení, ale o tom, že tamtu učitelku znali, zatímco v té třídě, kde jsem já, se ještě vsrpnu nevědělo, kdo tam bude. Je velký rozdíl, když je třída plná čerstvých šestileťáků a když je třída plná odklaďáků. U odkladových dětí si většinou můžeš dovolit nasadit ostřejší tempo, rychleji se "srovnají" se školním režimem, mívají za sebou změnu myšlení (nastává mezi šestým a sedmým rokem, někdy se nazývá první puberta, dítě se dočasně stává protivným, hůře zvladatelným, a stejně jako u klasické puberty, u někoho je to bouřlivější, u někoho si toho skoro nevšimneš). U čerstvých šestileťáků je většinou potřeba větší podíl manipulačních činností, bývá horší grafomotorika, takže délě trvá, než začnou psát, nebývá spolehlivé rozpoznávání hlásek na konci slova, hláskování....takže zařazuješ i větší množství her a činností na tohle...pokud je velký podíl těch odkladových, může se stát, že učitelka vyhodnotí, že to není až tak potřeba, a pak ty neodkladové, i když zralé děti, nemají dostatečně procvičeno, dočasně jsou na tom třeba hůř, protože prostě musí dozrát atd. Pro mě jsou lepší neodkladové, ale školně zralé děti, jsem zjistila....neházejí po mě znuděné obličeje, baví je prakticky vše, co dělají, vidím, jak se posouvají....takže mi vlastně ta třída vyhovuje (kdybych nemusela tolik řešit problémy s chováním ). |
| host |
| • |
17.11.2014 21:46:01
Není to nesmysl. Na fakultě jsme se učili, že průměrný šestiletý kluk je o půl roku nezralejší než stejně stará holčička.
|
| Delete | 8214 |
|
|
17.11.2014 21:44:22
Báro,
ten "můj" klučík nemá žádné viditelné potíže....jen je prostě ve všech směrech nezralý....ale školka se ho chtěla zbavit, tak řekli rodičům, že školu zvládne, i když maminka váhala....no a tak ani nešli do poradny...teď to sice honíme od září, ale termín dostali až na leden, možná únor (byla nemocná doktorka, nestíhají)...a to už je na všechno pozdě. Fajn by byla přípravná třída, ale ta v dosahu není. Rodiče by i s přesunem do školky nebo do přípravky souhlasili, maminka s ním doma dře a říká, že je to strašně náročné, sama vidí, že to prostě nejde... Takže kluk ve škole naplno vytíží asistentku, kterou bych potřebovala na jiné dítě, pro které tam původně je), doma s ním dřou hodiny to, co mají ostatní děti za 10 - 15 minut, kluk ve škole strašně zlobí, protože ho učení prostě nezajímá...no hlavně, že školka se problémů zbavila . |
| host |
| • |
17.11.2014 21:42:25
Jeden má odklad, že je drobný a druhý z důvodu velmi špatné výslovnosti. Oba narození v září.
|
| Lída+4 | 138596 |
|
17.11.2014 21:38:24
Doktorka zřejmě neví, co mluví.
Takhle paušalizovat je na ránu.MMCH, třetího syna jsme dali do školy v necelejch šesti, je na konci září, a problémy neměl vůbec žádný, naopak ještě přeskočil čtvrtou třídu... |
| Lefff | 13513 |
|
|
17.11.2014 21:34:26
Delete,
chápu, že to je nezáviděníhodná situace pro všechny. Průšvih, který se s tím klukem potáhne, problémy pro tebe a nejspíš i brzda pro zbytek třídy. Jak se vlastně třídí děti do prvních tříd? Striktně podle prvního písmene příjmení to není, jak jsem si všimla. Rozhazují se u vás odkladové děti do tříd rovnoměrně, nebo se snažíte mít jich v některé třídě víc (třeba u konkrétního učitele)? Zkoumají nějak ředitelé škol rozdíly mezi čerstvě šestiletými a sedmiletými prvňáčky (porovnáváním výsledků testů, celková klasifikace apod.)? Zajímalo by mě, zda by byl znatelný rozdíl mezi třídami složenými z čerstvých šestileťáků na jedné straně a tříd složených z odkladových a podzimních dětí. Zároveň vím, že chci asi pitomost, protože tam vstupuje spousta proměnných, které nejsou vždycky objektivně měřitelné (např. osobnost učitele v dané třídě, jeho pedagogické kvality, praxe), a navíc by takový výzkum musel být prováděn na nějakém větším výběrovém souboru, ne jen v rámci jedné školy. Jinak samozřejmě doufám, že to naše trojstupňové síto (přípravka v MŠ, zápis do ZŠ a přípravka v ZŠ) bude prosívat dobře. Klidně se může stát, že já, která jsem otrávená z množících se odkladů, nakonec budu mít prvňáčka s odkladem. |
| Lída+4 | 138596 |
|
17.11.2014 21:28:30
Tak přinejmenším do školy musí dítě dělat úkoly, žejo.
|
| Roya | 111257 |
|
|
17.11.2014 21:11:23
"dítě, které je na školu už zralé a do školy evidentně patří, jen aby s ním rodič neměl pak moc práce "
Tak pokud by s ním měl více práce, tak asi tak evidentně do té školy ještě nepatří, ne? |
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1
Labyrintem Malostranských dvorkůPraha 1 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.