
Vyhrajte vstupenky na skvělý muzikál do Hudebního divadlo v Karlíně!
| Tragika | 61116 |
|
|
22.2.2015 20:02:10
Syna téma indiáni nezajímá?
To je potom každá rada drahá. |
| andy06 | 46774 |
|
|
22.2.2015 10:57:40
Ahoj, pomůžete?
mám syna, 3. třída, dělají ve škole projekt "Indiáni", konkrétně on dostal úkol : strava indiánů. Úkolem je, v knihách a na internetu nasbírat zajímavé informace na toto téma + obrázky, ve škole pak budou vpsiovat a nalepovat na velké A0. Problém: můj syn (t.č. nemocný) vůbec netuší, co a jak má dělat. Začetla jsem se do tématu (nepřijde mi lehké, ale nějak jsem si utřídila informace o indiánech, vytvořila schéma - schéma synovi předložila), dokonce mu vytiskla 2 zajímavé články ( psané více méně pro děti), koupili 2 knihy o indiánech. Výsledek - syn si sedne ke stolu, čučí na mně, co má jako dělat, chodí pít, jíst, kakat, bolí ho hlava, mne si oči..... jen aby se tomu vyhnul a maximálně útrpně napíše , co mu nadiktuji. Na vytisknuté články se podíval (nečetl - to je strašně hodně čtení), knihy ani neotevřel. Jak na něj? Pomůžete? (přitom doma na různá témata i mimo školní si sami projekty děláme - spíše já a on se tím učí a vymalovává, nebo vepisuje...) a hrozně ráda bych autoritativní a frontální typ školy později vyměnila za projektový - ale samozřejmě předpokladem je aktivita (ne pasivita). Jak začít? Jak dále postupovat a stupňovat nároky? Jak docílit, aby ho to chytlo a sám chtěl? Děkuji moc a hezkou neděli. |
| JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) | 7549 |
|
|
21.2.2015 10:37:38
Myslím, že nikdo z nás nemůže posuzovat, jestli dv jako volba v tomhle případě přišlo příliš brzo nebo je to už poslední možnost. Pro tuhle maminku to poslední možnost zjevně je. Taky bych hodně váhala, jestli riskovat, že dítě udělá podruhé špatnou zkušenost a pak už si bude myslet, že takhle to skončí vždycky... A u nás v DV máme dítě, který udělalo špatnou zkušenost v první třídě, pak bylo u nás v DV, pak zkusili jinou školu a nakonec jsou opět u nás v DV a maminka říkala, že po třetí do školy ani náhodou. Dítě chodí jednou týdně do výuky k nám, je to skvělý dítě se skvělýma rodičema - jenže k nám to mají 130 km dojíždění :-( Jen tim chci říct, že chyba nemusí bejt na straně rodiny.
Jinak já svoje vzdělání už k cizím dětem dodávala, skutečně to nikdo neřeší. Ale stejně jako Tragika bych to neudělala u někoho, ke komu nemám důvěru. Zcela mimo téma - snad mi to dopustíte - hledáme aprobovanou učitelku do malé alternativní školy v České Třebové - kdyby vás napadlo, koho by to mohlo zajímat, budu ráda za šíření odkazu. Díky... http://narovine.eu/hledame-uciteleku-do-pobocky-v-ceske-trebove/ |
| 3 surikatky | 146228 |
|
11.2.2015 16:18:19
Dobrý den maminky domškoláků. V prvé řadě děkuji za úžasné informace
, které mi dnes a denně poskytujete. Jsem spíš čtenář a na diskuze nepřispívám. Nicméně i nouze naučila Dalibora housti.Jsem učitel AJ (konverzace zejména), mám doma 3 surikatky. U té první jsem zcela důvěrovala systému (od 3 třídy neustále "doučujeme"). Druhá surikatka má AS s matematickým twistem. Vybojovali jsme po VELKÉM usilí asistenta, IVP a částečně se učíme doma. Třetí surikatka benjamínek už patří pod ZŠ Březová. Vážně uvažuji o převedení i těch ostatních. A teď k "problému" který se vyskytl. Mám možnost vzít děti ze 6 třídy do Bioskopu na zábavnou vědeckou laboratoř (MU BRNO). Je to 15.4. a minimum je 6 dětí. Kurz jsem nabídla škole ale odmítli . Prý mají moc práce (dnes se koukali na Simpsonovi ). Tento by byl v češtině. Dále mám pak ještě 2 možnosti na kurz z angličtině Science for Kids zamluvit na termín 31.3. nebo 29.4. - tyto opět minimum 6 dětí ale mohou být namíchané jedna skupina 1 stupeň a druhá skupina 2 stupeň. Neměli by jste zájem někdo z Brna a okolí? Jako pedagogický dozor bych šla s nimi. Je možno počkat v Campusu Brno. Se mnou se můžete vidět po domluvě v Olympia nebo Ikea. Děkuji za odpovědi |
| noemmi | 66862 |
|
|
9.2.2015 15:24:57
Nepatříte někdo náhodou sem?
http://www.sjak.cz |
| noemmi | 66862 |
|
|
9.2.2015 15:18:50
Tak já tedy doteď taky měla pocit, že je tam ta osoba uvedená jako ten, kdo vzdělává (a žádný pojem garant, ani nic podobného) tam není.
Přímo tam vidím tohle: Doklady osvědčující splnění vzdělání osoby, která bude žáka individuálně vzdělávat: viz. Příloha č.1. (kopie maturitního vysvědčení nebo dokladu o ukončení vysoké školy) http://www.domaciskola.estranky.cz/clanky/zakladni-informace/vzor-zadosti-o-individualni-vzdelavani.html Já osobně to řeším kvůli druhému stupni, proto jsem se o to víc zajímala. Pokud by na to u nás došlo, chtěla bych, abychom tam měli uvedeného člověka, který aspoň něco bude dítě učit... Aby to právě nebyl podvod. Každopádně budu ráda, když mi někdo tuto mou teorii vyvrátí. |
| NovákováM | 120401 |
|
8.2.2015 16:14:03
Pak jde ale o nějakou formalitu a bylo to chybně podáno.
|
| NovákováM | 120401 |
|
8.2.2015 16:11:06
Vycházela jsem z toho, co psala zakladatelka. Tedy pouhá reakce na její větu. To o tom, že ji oficielně uvede, byla citace jejího příspěvku.
|
| Tragika | 61116 |
|
|
8.2.2015 14:11:33
Terezo, pleteš si pojmy s dojmy.
Nic o daném lejstru nevíš, netušíš, že garant není faktickým vzdělavatelem dítěte, ale již máš ve věci jasno a nazýváš ji podvodem. K tomu už opravdu nemám co dodat. Vnímat určitou věc můžeš jakkoliv. V momentě, kdy o ní máš dostatek informací, začneš ji třeba vnímat jinak. Připouštím ale, že někdo zkrátka sveřepě trvá na svém původním názoru a není jej schopen změnit za žádných okolností. |
| NovákováM | 120401 |
|
8.2.2015 2:11:05
nešla, nešla jsem, nejdu a nepůjdu a ani tobě to neradím.
Já bych to neokecávala, prostě po tobě chce něco, co je ti proti srsti. |
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1
Labyrintem Malostranských dvorkůPraha 1
Advent v PískuPísek Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.