| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Integrace postižených dětí

  (?)
[<<Předchozích 250] Názory 251260 z 7675  [Dalších 7415 >>]
K_at 121378
1.5.2018 21:33:58
Monty, ale chápeš, že dítě samo třeba nemá pocit, že něco pláclo? Že mu to prostě vysvětlí reakce dětí typu Ty jsi blbá!
Len 108740
1.5.2018 21:33:58
Ropucho, no a inkluze je o tom, aby to prostredi nebylo nekompatibilni. Kdyz je spolecnost nekompatibilni, je to docela prusvih. Nekompatibilnost majoritni spolecnosti se specialnimi lidmi je komunisticke dedictvi a inkluze by mohla dost pomoci, kdyby byla delana poradne.
Monty 129940
1.5.2018 21:32:53
zefýr,
a co je to "ta správná reakce", na prvním stupni?
K_at 121378
1.5.2018 21:32:15
Monty, jenom bohužel ta naivní představa úplně nekoresponduje s realitou některejch dětí. Já extra problém neměla. Přesto jaksi dokážu pochopit, že někdo ten problém má a může ho trápit. A to nemusí bejt extra chytrej, ani extra divnej.
Monty 129940
1.5.2018 21:32:06
Kat,
když ono to nejspíš není tak úplně věc introverze nebo extroverze, jako o vnímání sebe sama.
Taky si z raného dětství pamatuju, že jsem několikrát hrozně "řešila", že jsem někde plácla nějakou blbost a myslela si, že jsem kvůli tomu znemožněna navždy. Ani ne tak ve třídě, tam jsme se znali, ale třeba před dětmi z jiné třídy nebo někde na táboře. Jenže mi poměrně brzo došlo, že se tím nikdo kromě mě dávno nezaměstnává, že mezitím přišly úplně jiné podněty a "znemožnění se" jiných lidí/dětí, takže jsem to přestala řešit poměrně brzo. Žádné dítě není pro ostatní pupek světa, neupírá se na něj pozornost všech vždy a všude, naprostá většina problémů, kterými se děti trápí zajímá jen je samotné a ostatní o tom dávno neví.
Ropucha + 2 120300
1.5.2018 21:31:30
Len, já se také chvilkově přizpůsobím a troufám si tvrdit, že působím dostatečně autenticky, doufám.
Považuji to za důležitou sociální dovednost, aby člověk nepůsobil jako nádutý pitomec.
Ale něco jiného je dokázat se chvilkově přizpůsobit a něco jiného je muset trvale žít v nekompatibilním prostředí. To už chce spoustu energie a sílu osobnosti.
Z+2 109449
1.5.2018 21:29:43
Bouřko, řekl bych, že ve školkovém věku se začíná rozvíjet a samozřejmě se ění. Jde ji ovlivnit výchovou a příkladem a jde na ní i myslet. Ale obecně jsou lidi co byli empatičtí ve školce a jsou pořád a ti co ne.
K_at 121378
1.5.2018 21:27:26
Monty, fajn. A když je dítě nejistej introvert? A párkrát nechtěně plácne něco, kvůli čemu je "divnej" - jak si potom má otevřít zase ta vrátka zpět?
Monty 129940
1.5.2018 21:26:57
zefýr,
njn, ale jak vidíš, s touto "naivní představou o dětech" se mi žilo líp jak v dětství, tak i v dospělosti. ~;)
Bouřka 7675
1.5.2018 21:26:12
Z, takhle uplne to neni. Empatie se zacina vic rozvijet tusim nejak v tom mladsim skolnim veku a dozrava postupne. Jeji konecna mira je hodne dana, ale nejakym zpusobem na ni pracovat lze. A hodne se do ni muzou promitat i prozite zkusenosti, takze se vekem nejakym zpusobem meni. No a ve stari zase leckdy zacne mizet.
[<<Předchozích 250] Názory 251260 z 7675  [Dalších 7415 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.