 
	
	| Federika | 14090 | 
|   | 18.8.2024 11:20:01 Žženo, naprosto souhlasím. | 
| Federika | 14090 | 
|   | 18.8.2024 11:19:21 Nevím, jestli  zabránit. Pamatuju si,že u nejstaršího dávali na šestiletej gympl dost bodů za známky. On se hlásil z osmiletýho a neměl za ty známky ani jedinej bod. Přesto se dostal, i když ti ze základek měli navíc asi dvacet bodů. Prostě stačilo udělat líp přijímačky. Přesto to nepovažuju za správný. | 
| Žžena | 83005 | 
| 18.8.2024 11:16:29 Federiko, mně to taky nepřijde správné. Jeden důvod je ta nerovnoměrnoat hodnocení mezi různými školami, ale i učiteli (na naší škole byl třeba u zeměpisu ve třídách vyučovaným určitým kantorem průměr tříd o stupeň a půl horší než v matice... to víc vypovídalo o jeho stylu učení a známkování, než o tom, že by celá škola byla blbá na zeměpis). Ale pro mne je zcela zásadní a klíčovyý jiný důvod. Považuju za v principu vadný a škodlivý ideál "samých jedniček". Ano, sama jsem je měla, ale to byla prostě moje OSOBNÍ ambice, ale myslím, že požadovat to shora (tím, že z toho udělám vylučovací kritérium pro přijímačky) je špatně. Jsem přesvědčená, že děti se nemají učit kvůli jedničkám, jsem přesvědčená, že je strašně důležité vychovávat děti v principu "udělat něco dost dobře je lepší, než být v nervu ve snaze udělat to perfektně". Jsem přesvědčená, že to, že chytré dítě nemá tu ambici k jedničkám, z něj nedělá v principu horšího uchazeče, než dítě, co tu ambici má. Jsem přesvědčená, že "bejt v pohodě s občasným přešlapem" je užitečná životní vlastnost. Jsem přesvědčená, že žádnej rodič a puberťák by neměl v tomhle turbulentním období být nucen řešit, že by takový věci, jako je dvojka ze zeměpisu, měly negativně ovlivnit budoucí studium. Prostě mi přijde, že říkat osmákům a deváťákům, že se musí snažit hlavně o jedničky, je nepedagogické a nevýchovné. | 
| Půlka psa | 24064 | 
|   | 18.8.2024 11:11:22 15 bodů za vysvědčení, to je fakt hodně. U nás je daleko míň a takhle rychle body neklesají. Tři dvojky uděljí třeba 80% bodů za známky. A ani to mi nepřijde správné, mělo by jít o zkoušky se zohledněním olympiád a ne o vysvědčení, protože ta se nedají poměřovat, jak jsou z různých základek. Je fakt, že příští dítě, co nám půjde na střední, má samé jedničky, tak mluvím sama proti sobě, ale ani tak mi zohlednění známek nepřipadá v pořádku. | 
| Yuki 00,03,07 | 49504 | 
|   | 18.8.2024 11:11:05 jo, zrušila bych je, ale zároveň píšu o tom, že i chytrý dítě může mít blbý známky a můžou mu zabránit v dalším studiu | 
| Yuki 00,03,07 | 49504 | 
|   | 18.8.2024 11:09:46 u nás snad každá škola brala v úvahu i průměr, u Federiky ne, tak tomu nevěří | 
| Ropucha + 2 | 120300 | 
|   | 18.8.2024 11:08:42 "o motivaci, zázemí a vlivu učitelů a tím známek na sebevědomí něco vím" No to já také. Píšeš o tomtéž, o čem píše Federika a já. Známky se přeceňují a špatně se s nimi pracuje, ať už ze strany rodičů nebo učitelů, a pokřivují motivaci dětí a jejich vnímání úspěchu a vlastní hodnoty. Ať je to na jednu nebo druhou stranu. | 
| Federika | 14090 | 
|   | 18.8.2024 11:02:58 Žženo, mně to nepřijde správný. Ne v naší zemi, s velmi rozdílným způsobem hodnocení. Doufám, že se to změní. | 
| Žžena | 83005 | 
| 18.8.2024 11:00:09 Federiko, no ale fakt spousta škol na ty známky kouká dost i teď a na bodech je to hodně znát. Synátor měl na druhém stupni cca 3-4 dvojky na vysvědčení, vždy vyznamenání, z bodového ohodnocení celkem 15 bodů za známky na gympl mu to ubralo cca polovinu. Jinými slovy, ta škola v praxi upřednostní uchazeče s 83 body a samými jedničkami před uchazečem s 90 body a "jen" vyznamenáním". | 
| Yuki 00,03,07 | 49504 | 
|   | 18.8.2024 10:46:56 Ropucho a kdo a co myslíš, že je za demotivací dětí? u nás chytrý kluk s maximální podporou doma, bez tlaku na známky, a škola dokázala zázraky a to dokoncevu obou starších kluků, kdyby nezměnili gympl, bylo oba rozhodnutí se úplně na školy vykašlat, jeden měl čtverky, druhý nehodnocení a teď jsou oba na zahraničních školách, studují samozřejmě v cizím jazyku, dostat se nebylo snadný, zvlášť Cambridge nebere na matiku každýho, fakt ne, takže o motivaci, zázemí a vlivu učitelů a tím známek na sebevědomí něco vím | 
 Rybářský denČeské Budějovice
Rybářský denČeské Budějovice   Povídání o bylinkáchChrudim
Povídání o bylinkáchChrudim   Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou   Vítání sv. MartinaBlansko
Vítání sv. MartinaBlansko   Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město  Další akce nalezte zde
 Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997
Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997 Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997
Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997 Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997
Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997 Churros/Simča, dcery *1988 a 1997
Churros/Simča, dcery *1988 a 1997 Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997
Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997 Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997
Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997 Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/ Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997
Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997 Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997
Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997 Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997
Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.