 
	
	| Kopřiva Dvoudomá | 34182 | 
|   | 14.11.2024 18:18:31 Rozhodně jeďte, s nadáním je to složitější,  než to někdy vypadá.  Dostávat úkoly navíc stejného typu, jako už udělala, je nesmysl. Třeťácké úkoly fajn, lepší, ale může dělat klidně i v rámci počítání do deseti úkoly vyžadující logické úvahy, kreativní řešení, různé hříčky, paradoxy, prostě potravu pro nadanej mozek. Zkuste se vyloženě vydat za někým, kdo se na nadání specializuje. Doporučuju docela i skupinu Nadané děti na FB. | 
| Alena | 129302 | 
| 14.11.2024 16:04:37 cajko, co je idealni. Skola sama vznesla podnet, ucitelka je ochotna delat neco navic, to je dobre.  | 
| kysnutá knedla | 99495 | 
| 14.11.2024 15:42:24 vážný, prečítam potom (už sa teším), idem odviesť tú moju dračicu na krúžok  | 
| čajka | 142112 | 
| 14.11.2024 15:41:09 Když testování, tak kvůli sobě, ve škole toho žádný výsledek stejně moc nezmění. Pokud je učitelka rozumná, tak papír nepotřebuje, pokud rozumná není, tak papír stejně nepomůže. Mě to ale pomohlo své dítko pochopit, protože jsem tomu nějak pořád nevěřila. Ale spíš než PPP bych si udělala už větší výlet do Prahy do www.centrumnadani.cz, kde jsou ty testy dost komplexní a zasvěceně ti pak poví vše, co tě může zajímat.  | 
| kysnutá knedla | 99495 | 
| 14.11.2024 15:41:08 Asi som sa nevyjadrila jasne - dcera kamarátov má (samých chlapcov a občas jedno dievča). Na krúžky chodí, čiže socializuje sa dost - hokejbal, karate, fotbal, atletika, kone.  ad úlohy naviac - nedostáva viac rovnako náročných úloh, dcéra vravela že "Paní učitelka mi chodí do třetí třídy pro jejich úkoly, ale ani ty mi někdy nestačí." | 
| Monika | 123907 | 
| 14.11.2024 15:34:06 No, já bych byla zvědavá, co mi (škole) poradí   Asi bych dceru zkusila objednat, tipuju, že na ni dojde řada někdy na jaře a uděláte si pěkný výlet do Tábora, je to moc hezké město?  Ale moc bych tedy nečekala zázračné rady pokud jde o využití matematického talentu, možná spíš něco o kompenzaci třeba těch sociálních potíží. Ale to bych osobně zkusila řešit snahou zapojit dítě do nějakých koníčků, klidně zcela nematematických, jako sport (kde se mohou krásně promíchat různé děti), skaut, sborový zpěv a tak. Z těch, kde by mohla využít vysokou inteligenci (což bude asi důvod těch matematických úspěchů) pak možná šachy, případně nějaké zapojení do akcí Mensy? | 
| Vážný2 | 158667 | 
| 14.11.2024 15:33:34 Tak  určitě něco málo vám může poradna poradit a třeba napsat nějaký individuál. Ale v tomhle případě byste především vy museli mít jasno, co vlastně chcete.  Píšu jako člověk, který prošel MFF UK a předtím byl na mezinárodní fyzikální olympiádě, matematickém elitním gymplu, soutěžil v olympiádách a soutěžích, atd. Měl jsem kliku na poměrně slušnou základku v šíleném obvodě v Praze. Matika tam nebyla nějak speciální, ale do jisté míry si základka dávala záležet, že v prvních ročnících "vytěsnila" všechny problémové žáky (málem i mne). A tím se pak v navíc menších třídách lépe pracovalo. Normálně jsem chodil na tehdy volitelná MF praktika, jinak nic navíc. Moje čistá kreativní duše tehdy řešila příklady, jak ji napadlo. Ale vyhrál jsem obvodní kolo matiky a chemie a ve fyzice jsem byl myslím 2.-3. Už si nepamatuju. A známý matematický gympl si mne pak pozval na pohovor, zda bych ještě nezměnil přihlášku k nim, že oni mají talentovky z M a pokud je udělám, tak už kvůli olympiádě nemusím dělat Čj a jsem přijat. (Vtipné, za MO mi odpustili jenom Čj.) Tak samozřejmě šance navíc, takže jsem pak tam 4 roky studoval. Tam už to bylo daleko odbornější a olympiádnější a taky od nás ze školy byl skoro vždy někdo na MMO a často na MFO. To už byl rozvoj talentu. Jak to vidím: Jednak problémové úlohy s * od učitelky, prostě nějaké doplňkové, aby se nenudila. Možná i učitelce sehnat vhodnou knížku nějaké zábavné matematiky. Jednak hledat kroužky MF na DDM, apod. A pak existuje v ČR velká tradice soutěží, nejen olympiády, ty jsou pro starší, ale třeba různé tzv. "korespondenční matematické semináře" které organizují obvykle fakulty. (My jsme jako třída v Praze tehdy založili pro ZŠ Pikomat a opravovali jsme to už na G. A bylo s tím spousta srandy.) To jméno Pikomat převzaté ze Slovenska je jednou z možností, i když Junior kategorie v Praze je 1.-6. třída. Takže určitě jí spoustu věcí nepůjde vyřešit. Ale je třeba se nevzdávat. Tak od 4. třídy bych zkusil Z5 kategorii matematické olympiády, pokud jí to ještě bude bavit. A samozřejmě matematický klokan, to za nás ještě nebylo. Má katergorie už od 2. třídy. https://pikomat.mff.cuni.cz/junior BTW. Jste z ČR, nebo SR? Protože ta tradice korespondenčních seminářů byla snad ještě silnější na Slovensku než u nás. A rádi jsme pak jezdili během G na sústreďka na V Slovensko. | 
| čajka | 142112 | 
| 14.11.2024 15:32:03 Aleno, ano, to je pravda. Ale ta praxe... Dokonce ani škola, kde se sejdou nadané děti, nemůže úplně individuálně každého podporovat jak by bylo ideální. | 
| čajka | 142112 | 
| 14.11.2024 15:30:27 S nadáním je to různé. Ležení v encyklopediích je klasická představa, kterou spousta dětí nenaplňuje. Pokud jí stačí víc práce v hodinách, je to super jednoduché řešení pro všechny. Jen to asi nevydrží na celou ZŠ, ale pro teď určitě dobrý.  | 
| Alena | 129302 | 
| 14.11.2024 15:29:10 "Nestačilo by, keby len dostala pár úloh naviac, keď je už dcéra hotová a nudí sa?" Ne. Dcera by mela pracovat jinak, ne jen delat dvakrat tolik pro ni lehke stejne prace. Muze se ucit jinak, delat logicke ci matematicke olympiady. Muze ji to nasmerovat k zalibe, studiu. Neachopnost si najit kamarady neni projev matematickeho nadani, | 
 Rybářský denČeské Budějovice
Rybářský denČeské Budějovice   Povídání o bylinkáchChrudim
Povídání o bylinkáchChrudim   Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou   Vítání sv. MartinaBlansko
Vítání sv. MartinaBlansko   Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město  Další akce nalezte zde
 Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997
Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997 Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997
Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997 Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997
Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997 Churros/Simča, dcery *1988 a 1997
Churros/Simča, dcery *1988 a 1997 Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997
Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997 Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997
Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997 Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/ Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997
Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997 Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997
Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997 Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997
Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.