 
	
	| Yuki 00,03,07 | 49504 | 
|   | 14.11.2024 19:42:21 ono je to složitý není problém pracovat s dítětem s iq 100, je radost pracovat s dítětem s iq 130, a dá se pracovat s dítětem s iq 70. jenže když je dáš všechny dohromady a k nim dalších 25 někde mezi nimi, včetně dětí s ADD a ADHD, dětí nevychovaných a pár dětí z problémových rodin bez zájmu, k tomu minimálně jedno dítě týraný,a dva tři cizince, tak může být učitel třeba Zlatý Amos, bude to vždycky špatně | 
| Yuki 00,03,07 | 49504 | 
|   | 14.11.2024 19:37:38 kat, sehnat psychologa je těžký a psycholog se specializací na nadání? možná v některých ppp, takže bych řekla, že právě ppp je nutnost ještě jedna maličkost, která je jednoznačně pro ppp, u části nadaných dětí se zároveň s nadáním objevuje taky nějaký problém, nějaký dys, a protože nadaný dítě je chytrý, dost dlouho to kompenzuje, ale mnohem lepší je vědět, jestli tam problém je a pracovat s tím, protože jinak se to na druhým stupni začne projevovat i v tom, co před tím šlo výborně, třeba v té matice | 
| Dari79 | 114243 | 
| 14.11.2024 19:34:28 Já pořád nechápu, jak může učitelka na prvním stupni "neumět" pracovat s dětmi na různém stupni vývoje.  Tak to je snad jasné, že někdo nastupuje do první třídy a umí plynně číst a jiný nepozná ani 5 písmenek. Stejně jako někdo umí v první třídě už násobit a jiný nesečte 2+2. Tak snad se s tím nepotkává poprvé, ne? Chápu, že jestli má 25 dětí ve třídě, že nemá na nějakou indivindi práci čas, ale to teda ani papír z PPP nevyřeší. Ségra dávala do první třídy svého syna a učitelka na první třídní schůzce (v půlce září) řekla všem rodičům: "my už si je tu srovnáme, aby všichni byli na stejné úrovni" - to mi přišlo jako vrchol neprofesionality - abych s nima neměla práci, tak je "odindividualizuji" - někteří holt budou doma makat jak fretky, aby se "posunuli dopředui", někteří se budou nudit, aby "počkali na ostatní". Takže učitelka - když si přinesete papír, pojedu s ní individuálně, jinak ne, asi bude někde uprostřed. Osobně bych čekala na prvním stupni učitele jen ty, kteří umí s dětmi pracovat dle jejich stupně vývoje a dovedností, i bez papírů. Ale to je holt asi pořád ještě utopie. | 
| Dari79 | 114243 | 
| 14.11.2024 19:26:38 Myšleno jeli individuálně i bez jakýchkoli papírů. (ale je to teda soukromá škola s 15 dětmi ve třídě)   | 
| K_at | 121378 | 
| 14.11.2024 19:26:04 Nemusí to být PPP. Může to být třeba psycholog s povědomím o nadaných dětech. Jinak nadané dítě opravdu nemusí být divný malý profesor. Nespěchala bych na to, ale zase proč nezjistit víc? A jak píše Yuki, nadání v kterých oblastech? I ta matematika je velký vesmír. A souvisí s ní další dovednosti. A učitelka chce možná i lépe zaměřit a identifikovat prostě nadané dítě.  | 
| Dari79 | 114243 | 
| 14.11.2024 19:24:51 Za mě je taky hlavně otázka - co má být cílem? Škola s ní je ochotná pracovat víc/jinak, jen když si přinese papír? Za mě - papír pro papír je nesmysl, zvlášť na prvním stupni. Buď škola (rodiče) to vidí a jsou ochotní pracovat, pak papír nepotřebuješ. Nebo ti ani papír nepomůže, protože to budou ignorovat... Naše škola jela matiku a češtinu individuálně ještě loni, tj. do 7. třídy včetně. Až letos, v osmičce, najeli všichni na stejnou výuku ve stejnou dobu (tj. až letos se někdo nudí a někdo trochu nestíhá). Angličtinu jedou individuálně doteď. Němčinu naopak jedou společně všichni (tam nemají ve třídě větší rozdíly). | 
| Yuki 00,03,07 | 49504 | 
|   | 14.11.2024 19:23:36 ppp může poradit, co rozvíjet, buď přímo v matematice, nebo taky jinde, možná to bude logika, možná čtení, možná paměť, a nebo třeba sluchový vnímání, pochopení textu... | 
| Yuki 00,03,07 | 49504 | 
|   | 14.11.2024 19:10:16 Vážný, na Slovensku sice spousta věcí začala, ale už je to stejný,  co se týká pikomatu, na ten je ještě moc malá, to až tak 5. třídě, i na olympiádu je ještě čas, ve 4. třídě možná teď může dělat klokana, i pro starší kategorii, může dělat v aplikaci Včelka, ta nabízí úkoly podle schopností a může dělat úkoly pro nadaný děti, ale pravděpodobně bude potřebovat pomoc dospělých, aby zvládla třeba způsob zápisu, to člověk sám nevymyslí | 
| Yuki 00,03,07 | 49504 | 
|   | 14.11.2024 19:03:24 úloha navíc ji velice brzo přestane bavit a přestane to dělat, potřebuje jinou práci a učitel potřebuje trochu návod, jakým způsobem na to jít učiteli to dá dost práce, pokud bude mít škola v ruce doporučení z ppp, může dostat nějaký peníze navíc | 
| Len | 108740 | 
|   | 14.11.2024 18:26:32 Mam nadane dite, od prvniho stupne chodila o tridu az tri vys na matematiku i jine predmety. Na stredni uz mela skupinu pro nadane. Urcite bych za tim sla, zvlast, kdyz je skola ochotna. | 
 Rybářský denČeské Budějovice
Rybářský denČeské Budějovice   Povídání o bylinkáchChrudim
Povídání o bylinkáchChrudim   Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou   Vítání sv. MartinaBlansko
Vítání sv. MartinaBlansko   Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město  Další akce nalezte zde
 Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997
Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997 Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997
Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997 Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997
Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997 Churros/Simča, dcery *1988 a 1997
Churros/Simča, dcery *1988 a 1997 Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997
Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997 Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997
Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997 Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/ Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997
Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997 Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997
Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997 Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997
Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.