Otázka, jak vychovávat, je velmi nešikovná, neboť na každého platí něco jiného. Vychovávat se učíme už od dětství a nejeden z nás pochopil, že to vůbec není jednoduché.
Kostka ukazuje čtyři body. Moc. Červená figurka nemůže jít k dalším, které čekají v domečku. A potom další pohroma! Máma hodila pětku.
Na střední školu se nezapomíná. Pro člověka, který ji právě zakončil, znamená místo, kde našel většinu svých přátel, strávil velkou část svého života a něco se snad také naučil. Na střední školu se nezapomíná, ale my jsme se přičinili o to, aby střední škola nezapomněla na nás aneb prožitek střední školy očima náctileté.
Matka slzela při pohledu za odcházejícím synem a dojatě vzlykla: co si ten chlapec v tom široširém světě počne?
Jsou pryč. Ještě před chvílí byl plný dům lidí, smíchu, hovoru, života. Dva měsíce odpluly kamsi do nenávratna, a už zase vyrážejí do světa, za kamarády, spolužáky, za svou samostatností. Ještě poslední objetí - ahoj maminko, v pátek jsme zase doma - a čárymáryfuk! je tu pusto a prázdno.
Duben je měsícem přijímacích zkoušek na střední školy. Mnozí rodiče tak spolu s potomky prožívají jejich první velké stresy. Zkusme si projít několik obvyklých představ, které si mylně o přijímačkách v průběhu příprav utvoříme.
Patří ironie k nástrojům, které učitel může ve výuce používat? Jak vnímají děti ironii a sarkasmus?
I pro děti už jsou chytré technologie standardem, ve skupině 10-14 let má vlastní smartphone 8 z 10 dětí
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.