Méně žáku ve třídě...
My jsme měli školu od 1 do 4 ročníku. Učily tam 3 učitelky. Také k ní patříla družina a trochu tak i Mš kde aly byly i další 2 učitelky. Celá ZŠ i MŠ patřila pod velíkánskou školu ve vedlejším velkém městě. Třídy (kmenové) tam byly 2. V jedné byly prvnáci a druháci, ve druhé třetáci a čtvrtáci. Ta třetí učitelka byla v družině kde byly různé aktivity (hraní na flétnu, PC kroužek, Fajn fit >který ale vedl někdo jiný< a šikulka nebo třeba vaření a nebo učila (ta třetí učitelka) tělocvik, pracovní činosti, výtvarnou výchovu a hudebku. Já do té školy chodila 4 roky. (Do školky jeden rok protože jsme se přestěhovali).V naší třídě bylo 6 dětí + asi 7 dětí, které byli bud o rok starší či mladší. Celkem nás ve ,,třídě,, bylo vždycky asi 13. Paní učitelka měla na každého moc času, půlku hodiny se věnovala jedné třídě, ostatní něco dělali a druhoou půlku hodiny to bylo naopak. Na všechny byly hodné.
Když jsem potom přestoupila do velké školy (ne do té, pod kterou ta předchozí spadala) tak jsme toho já, kámoška a jeden kluk který z bývalé škooly přestoupil také věděli nejvíc. Oni brali v češtině a třeba i vve vlastivědě a matematice to, co jsme se třeba učili už ve 3. a ve 4. třídě. Prostě jsme toho věděli nejvíc.
Ted jsem na gymplu a jsem ráda, že jsem mohla do té školy od 1-4 ročníku chodit. Stěží jsem tu školu do pětky opouštěla,ale už jsem si zvykla. Hodně mně toho naučili, díky tomu jsem se dostala na osmileté gymnázium jen s 5 chybami v přijímačkách( byla jsem jedna z nejlepších). Nejsem šprtka, prostě si jen pamatuji něco, co jsme se učili. Takže ve všech případech nemusí být pravda, že když je ve třídě málo dětí, že tam není výuka kvalitní.
Odpovědět