. Rozhodně to vadí míň, než nepoznat dub od smrku, ALE: pokud požadujeme po dětech, aby během základní školy obsáhly určitou sumu znalostí, včetně třeba rámcového povědomí o vzhledu habru, přijde mi problematické, že vysokoškolsky vzdělaný pedagog, který má dětské vzdělání na zodpovědnost, tou samou schopností nedisponuje. Námitka, že má třeba hlubší vhled do matematiky, tak se mu habr už nevejde, podle mě neobstojí. To by znamenalo, že habr je zbytná záležitost a nemá v učivu základky co dělat. Podle mě je špatně, když matikář neumí pravopis a vymlouvá se na to, že je dyskektik, češtinář neví, co je Ohmův zákon a vymlouvá se na to, že zase zná ten pravopis, dějepisář neví, kde jsou na mapě světové strany a výtvarkář, jaký je rozdíl mezi obratlovcem a bezobratlým. Podle mě by učitel měl vědět všechno, co se požaduje po absolventu jeho školy, na VŠ řekněme stačí na úrovni katedry, kde dotyčný udělá diplomku. Jinak to smrdí.
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.