Re: znám
Píšeš "Podle me, kdo jde do hypermarketu, at pracovat nebo nakupovat, musi s touhle atmosferou pocitat. Zijeme proste v case, kdy bejt slusny jeden na druhyho je proste cim dal tezsi."
No promiň, když jdu nakupovat tak s tím rozhodně nepočítám a počítat nebudu. Kde asi tak zůstalo staré známe "Náš zákazník, náš pán" ???
Mám zkušenost z Globusu. Stavili jsme se v jejich rychlé restauraci, objednali si smažený sýr - na talíři nevypadal nic moc, přepálená mastná strouhanka, ale nechali jsme to tak.
U stolu jsme zjistili že to není sýr, ale filé a tak jsem to šla vrátit. A začalo tóčo. Prý jsme si objednali špatně, vyměnit nám to nemůžou ..
nakonec vyměnili ale odmítli vrátit rozdíl v ceně - prý na informacích.
Do toho pokladní "Co jste to za ženskou když nepoznáte rozdíl mezi sejrem a filé, to doma nevaříte ?"
Utřela jsem jí že takový blafy určitě ne.
Nebyla jsem líná ty 2kačky rozdílu reklamovat na informacích a při té příležitosti jsem jim hodila stížnost do té jejich krabice na připomínky.
Mně se ulevilo i když jsem si říkala že reakce nebude.
No a za týden mi přišel omluvný dopis od vedení, prý znovu proškolili personál ohledně chování k zákazníkům a mně jako odškodné poslali 4 gratis stravenky na komplet menu :-) Zatím jsem ale neměla odvahu je využít :-)
Takže stát si za svým není úplně zbytečné a občas se dá i něco změnit.
Odpovědět