11.12.2002 14:01:33 Mirka, 1 dítě
Ještě pravidla - tentorkát versus motivace
Protože jsem si uvědomila, že moje odpověď Šárce vyzněla opět hodně autoritativně (aniž bych to chtěla - omlouvám se velice, ale momentálně nemám možnost psát v soukromí a dost mi to vadí), chtěla bych k tomu jěště dodat to, že považuju za celkem hrubou chybu, když učitelka nutí děti k postupu, aniž by vysvětlila, co a proč po nich chce. Pokud někdo vymyslí jiný postup, který povede k výsledku a dokáže jej zdůvodnit, je to více než chválihodné. Ale vynechání části postupu není jiný postup...je to právě jen vynechání. Netuším, jak bych mohla např. ohodnotit písemku, kde by byly náčrtky od ruky a pod nimi výsledky...a uhlídat 30 dětí, aby neopsaly, je zcela nereálné.
Odpovědět