,,Mám syna trdlo"
Po nástupu do 1.třídy jsem postupně zjištovala,že jsem neschopná a můj syn je grázl/obrazně řečeno/,p.učitelka pravidelně při každé schůzce,nezapomene podotknout,že Tomáš je strašný atd.Já jsem nikdy netvrdila,že je andílek,ale zase takový lump taky ne,prostě klasický kluk.Bylo mně doporučeno,že máme navštívit Psych.poradnu,aby p.učitelka zjistila jaké má vady,ač jsem ji několikrát upozornovala na to jaký je.Řada na naá přišla po půl roce a já jsem se nedozvěděla nic nového,jen maminka Tomášova spolužáka si postěžovala,že jejího synáčka náš kluk trápí,ale zapomněla podotknout,že má doma vyčůranýho posměváčka,za kterého chodí orodovat matka.Řešit klučičí záležitosti se mi nechce,za mě to taky nikdo neřešil, a tak jsem byla,,shledána vinnou",jelikož mě klukoviny nerozhází a místo řešení problému mého syna se řešil tenhle kluk.Všichni zúčastnění měli pocit,že to musí pitvat.Jsem pohodář své děti vedu k samostatnosti,nenásilí a odpovědnosti za své chování,ale vidím,že je to špatně,je to jak za totality a nic se nezměnilo.Paní učitelka má smůlu vyjádření psychologa nic nezmění a můj syn sám požádal o přeložení do jiné třídy.Budte v pohodě,já jsem taky a až bude nejhůř asi někoho plácnu přes prsty.Nervům zdar!
Odpovědět