K reklamě "Nevzal svoji ženu na vyšetření" mám výhrady"
K reklamě "nevzal svoji ženu včas na vyšetření prsu" mám výhrady.
"Na vyšetření" mě "brávala" naposled maminka, když jsem byla malé blbé děcko. Nemůžu si pomoct, reklama na mě působí tak, že staví ženy na roveň nesvéprávných debilů, za které musí myslet jejich muži a "brát je na vyšetření". Oni jsou zřejmě jediní kompetentní, bo co. Trapné. Ještě víc mě irituje obměna reklamy, kde namísto tatínka sklánějícího se nad miminkem vystupuje plačící muž, který vytahuje z trouby spálené kuře. To jako největší újma při ztrátě manželky spočívá v tom, že mu nebude mít kdo uvařit žvanec?? Bleeee.
Avon míval v minulosti slušené reklamní kampaně při boji za prevenci proti rakovině prsu, ale tato se dle mého názoru fest nezdařila. Co myslíte? Jsem jediná, které vadí?
Odpovědět