kili.. někdo má a někdo nemá.

Já nemám potřebu se tady realizovat, za svým názorem si stojím /do doby, dokud ho nezměním/...ale nejsem ani neomylná, ani vševědoucí. Moje pšenka kvete ovšem úplně někde jinde, není mi třeba diskuzního serveru k jejímu zdárnému květu.


Psala jsem, že jakékoliv dotazníky, tedy ne ten jeden konkrétní, hovořící o spokojenosti pacientů ve "TVÉM" špitále. Třeba je to fakt solidní klinika, kde pacient není jen "maso" ale platící klient, partner, se kterým lékaři společně pracují na jeho vy/léčení. I když pokud jeho primář vystupuje způsobem, kterým vystupuje, mám jisté pochybnosti.
Nemám nic proti lékařům/zdravotníkům, nesnáším jen fušery, kdekoliv. Prodavačky stejně jako automechaniky. Když si koupím tvrdé rohlíky nebo boty, které se mi za týden rozlepí, je to protivné, ale za 1. můžu službu nebo zboží reklamovat / s nejistým výsledkem/ nebo za 2. nemusím už nikdy tu provozovnu navštívit a můžu pro rohlíky a boty chodit jinam. A to nemluvím jen o zboží, tedy produktu, ale jsou i podniky, kam nechodím, proto, že se mi nelíbí jednání personálu. A zdraví je némlich stejná komodita, kterou mi prodávají lékaři za mé peníze via pojišťovna. Takže si můžu stěžovat na mizerně provedenou nebo prezentovanou službu.
Poznámka o postsocialistikém myšlení a jednání je zcela namístě... každý, kdo žil v opravdové svobodě ty rozdíly vidí.

"Učený hlupák je větší hlupák než hlupák nevzdělaný."
Moliére

"Říci někomu, že je idiot, to není někdy urážka, nýbrž diagnóza."
Julius Tuwim
