Kdo nese odpovědnost za zboží do doby doručení?
Kupovala jsem od paní na Fleru časopisy a i když měli být odesílané 14.5 do dneška nic nepřišlo. Mám v tom cca 170,- není to žádná trága, ale jde mi spíš o princip. Paní má tady v profilu (http://www.fler.cz/user/6328)uvedeno, že posílá obyčejně pouze po domluvě doporučeně - to jsem si ovšem přečetla až bpo jejím upozornění, když jsem jí psala, že balíček nedorazil. A paní se teď od toho dost distancuje, že s tím nemůže nic dělat, že si to musím v podstatě objednat znovu, že to že to pošta někde ztratila není její vina. Což mě nejde pod vousy a chci po ní náhradu, protože to nepovažuji za uskutečněný obchod pokud nemám zboží a nemám ani důkaz o tom, že to opravdu poslala. Ona sice má o obyčejných zásilkách něco v profilu napsáno, ovšem to se vůbec nemusí schodovat s nějakým obchodním zákoníkem nebo tak. Takže by mě zajímalo, jestli někdo nevíte jak se takováhle situace řeší..kdy se zboží stává mým majetkem a do jaké doby je za něj odpovědný prodávající a tudíž nese i odpovědnost spojenou s dopravou a náhradu škody.
Díky za rady.
Odpovědět