Re: Delší vyučování, žádná domácí příprava - ZŠ na Praze 6
Lízo,
reagovala jsem tak trochu s nadsázkou na Qwenu (obehraná písnička o „autoritě“ a o tom, jak mi dítě postupně přeroste přes hlavu). Samozřejmě, že si nemyslím, že bude jako beránek. Puberta se dostaví, ale není vůbec jisté, jak tím které dítě propluje - může nás překvapit u zlobivého i u hodného v opačném směru... Ad: temperament versus spratek nevychovanej. Temperament se nemusí projevovat v každém prostředí, pokud někde nastupuje kontrola. A podobně jako v přírodě - v neznámém prostředí je nejistota, ohroženost, ostražitost, kluk chápe, co se od něj očekává, je to jistější chovat se slušně. Úspěch v cizím prostředí je podmíněný. Doma je láska nepodmíněná, mohou se testovat hranice, není pocit ohrožení. Ad autorita: nevím, jestli se mi chce mít u dítěte autoritu. Co to vlastně je? Cožpak dítě může vnímat jako přirozenou autoritu člověka kvůli jeho mimořádným vlastnostem? Není to spíš strach z někoho? Strach bych u nás doma zaváděla dost nerada. Ad puberta: Mám ho snad začít mlátit, abych si zajistila hladký průběh puberty?? A na závěr – mám ještě jedno dítě. Stejná výchova bez „autority“. A je to anděl.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.