Slíbila jsem, že podám průběžné info.
Situace vyvinula tak, jak nikdo nečekal. Z devíti "neposlušných" si to 6dívek přece jen samo rozmyslelo a nakonec ještě doma škemraly, aby mohly na adapťák jet. Včetně naši J.
Prostě nechápeme...

Nicméně na jednání s ředitelkou, zástupcem, třídním a šk. psycholožkou jsem byla ve středu.
Vyjasnili jsme si situaci a vcelku se domluvili:
škola v přírodě, adapťák, lyžák má naše zš v švp...švp jsou vlastně ývalé osnovy. Když si toto děcka bez pádných důvodů nesplní, mají stop stav na aktivity, které nejsou prioritou.
Na adaptáku bude odborník, který bude zajišťovat teambuilding.
Na mé přání bude situace kolem priorit v švp zviditelněná na web. stránkách školy, aby to bylo přístupné a jasné všem rodičům a nevznikaly zbytečné nepříjemnosti.
Dále jsme se s paní ředitelkou domluvily, že vypracuje dotazník pro rodiče-tvz. zpětnou vazbu a bude zjištovat spokojenost či připomínky rodičů.
Dle pí psycholožky vznikla mezi dětma dezinformace o tom, že ti, co by nejeli na adapták by měli týden volna, což my dospělí chápeme, že neexistuje, ale děcka né. To mi fakt bylo divné, proč by 9 dětí raději sedělo ve třídě místo pobytu mimo školu.

Pak ještě z něčích úst pošla myšlenka, že děcka v pubertě mají rády, když je ukecáváme, prosíme, přemlouváme atd.
K dětem, kterým bylo loni špatně se mi dostalo vysvětlení, že děcka jsou zdegenerována a že když se dostanoy na týden na čerstvý vzduch a jsou celý den v pohybu a nehlídají si příjem stravy a tekutin, tak že je jim pochopitelně špatně a že klasická krize přichází ve středu. Loni skončila slečna z jiné třídy ve špitále na infuzích kvůli dehydratace
