20.10.2009 12:23:07 *MaF*
Problémy s fakturami od O2 a tarifem O2 kůl
Mám erutotel už od té doby co začaly byt mobily dostupny. Je to už tak 10 let, nikdy sem s nima neměla žádnej problém. Paušál mám už 4 roky a byla sem spokojená. Jenže v červnu sem prodloužila smlouvu a změnila tarif na O2kůl, což j pro mladý do 26 let, co mi tak ta 2 roky akorát vyjdou. Je to tarif kde je 60 minut do všech sítí a SMS do O2 zdarma asi za 250,-/měsíčně. předtím sem měla 100SMS zdarma a platila přes 300,-
Chodily mi faktury tak něco mezi 300-400,- měsíčně. No od té doby co sem změnila tarif, tak mi přišel učet na 900,- pak už jen 700,- a ted zas asi skoro 500,- Prve se mi omluvily a z dalsi faktury mi odecetly 500,- jenze stejne to bylo furt dost aja porad patram cim to je. Zjistila sem ze napred sem platila pausal+minuty i sms!! nic ZDARMA!! pak mi nenapsaly zadny minuty a doted mi pocitaji vsechny SMS. Uz je to zmateny a sama se v tom nevyznam. Poslaly mi ddarma podrobny vypis, kde je jasna videt ze platim sms vsechy. Az od 22 zari ne, to sme byly v prodejne O2 a napsay reklamaci.
Já nevim, kdybych nebyla na materske, tak bych se koukla na fakturu a rekla bych si-jéjé to sem se nějak rozšoupla tento měsíc... ale prostě 900,- za telefon už je opravdu nějak moc.
Máte někdo takovou zkušenost nebo radu co dělat??
Dneska sem hodinu volala na infolinku, dovolala sem se 3x pokazde to zvonilo asi 15 minut. Poprve tam nekdo sustil se sluchatkem a zavesil, po druhe kdy sem to vsechno pracne vysvetlila tak mi rekla at pocka, pustila hudbu a byl zas konec a po treti sem se stacila akorat predstavit. Si zacinam myslet ze tam uz maji nekde upozorneni ze volam ja a ani mi to neberou. je otravuju porad!!!

Odpovědět