20.10.2009 13:14:51 Winky
Re: problemy s fakturamy od O2 a tarifem O2 kůl
Jít na prodejnu. Osobně. Se všemi papíry (tj "kůl" smlouva, faktury od té doby a předtím). Chtít vedoucí. Říct pevně a neochvějně, že jdeš naposledy vyřizovat reklamaci neodůvodněného navyšování faktury, jestliže se to do té a té lhůty neprošetří a nevrátí ti přeplatky, smlouvu rušíš pro její neplnění a odcházíš k jinému operátorovi (dnes už není problém přenést číslo od jednoho k druhému abys ho nemusela měnit). A pokud by to řešit odmítli, měla bych napsané na papíře přesně tohle (smlouva č., faktury č., neoprávněné účtování ve výši... - ruším smlouvu pro její neplnění, datum, jméno, podpis) a to bych jim tam nechala v jedné kopii a druhou bych si vyžádala potvrdit a vzala si ji domů. On ti to potvrdit nikdo nebude chtít že k tomu nejsou oprávněný, ale ze dveří by mě nedostali pokud by neudělali jednu z těch věcí - buď na místě prošetřit reklamaci, nebo písemně se zavázat do kdy ji vyřeší, nebo potvrdit že odstupuju od smlouvy.
Ty hlep linky úplně maximálně nesnáším, prakticky v jakékoliv velké firmě která ji používá je to mor ze kterého se nedozvíš absolutně nic. Na pojišŤovně, v bance, u tel. operátora, u obchodních firem..... je to neefektivní nástroj, který krom slovíčka help v názvu nepomůže nikomu, maximálně té firmě že ji nikdo nemůže otravovat :-(
Odpovědět