Re: Učitelky Aj na ZŠ tvrdí...
motivaci k učení cizích jazyků mají děti až tak od 8 let..Pak se fakt velmi brzy setřou rozdíly mezi dětma,který už angličtinu dělaly ve školce , začnu prostě pak vynikat nadanější děti,který to víc baví a je celkemjedno,jestli angličtinu měly ve školce nebo ne...Navíc-kdo tu angličtinu , mylsím ty jednohodinové kurzy ve šklkách učí?? Je to mizerně placený,takže těžko to bejvá rodilej mluvčí...Ty učitelky pak můžou někdy nadělat víc škody než užitku...
Můj mladší syn chodí do anglický školky a manžel je Němec..Takže v pěti letech mluví i přemejšlí ve třech jazycích, bez problémů přechází z jednoho do druhýho,ve všech třech jazycích je schopnej vnímat čtenou pohádku i v daným jazyce odpovídat a navíc má ve všech třech jazycích perfektní výslovnost...
Jenže ta angličtina je vykoupený nemalými finančními náklady..Možná by se to dalo udělat i tak,že bych si ty peníze šetřila a v nějakých 12 letech ho poslala na půl roku do Anglie..Nevím...
Starší syn měl klasicky dvě hodiny týdně angličtinu ve školce, zpíval ísničky, umě tu klasiku,barby, jednoduchý věty a tak-ale to je celkem nanic...
Malá vnímá češtinu i němčinu stejně, zatímnemluví nijak, ale rozumí oběma jazykům..takže v tom smyslu by ta metod Helen D. nemusla bejt tak špatná,nicméně by tu angličtinu muselo slyšet to malý dítě denně arodiče by se tomu museli věnovat doma,přičemž by jimpřitomnesměli zkazit výslovnost...

Odpovědět