19.12.2009 23:30:28 Kohnova
Re: Informace od třídní
Na webu info od ředitele školy samozřejmě bylo, já web sleduju poměrně pečlivě každý den několikrát, ale chápu, že se stane, že rodič si přečte web dopoledne, odpoledne a večer už PC nezapne, čili mail nenajde.
ja to sice taky chapu, ale to kdy si pustim komp, asi skola tezko osefuje. Uca neni telefonistka, petadvacet deti, cili petadvacet telefonatu po cca trech minutach prumerne (vdycky mas ve tride ne ednoho rodice, ktery nema ani zakadni ohled v tom smyslu, ze treba v tu chvili vsechna jeho dusevni hnuti, ktera potrebuje s tebou prodiskutovat, i kdyby se zeme trasla), tj hodku a ctvrt jen na uctivem informovani. Proto se to dela jen v opravdu vaznych pripadech, kdy to nejde vyresit jinak a deti by byly vystavene moznemu nebezpeci, pred kterym by je jejich rodice sami ochranit nemohli.
V momente, kdy budou rodice platit provoz call centra pro potrebu a vlastni informacni komfort, bude to cele o necem jinem, byt verim, ze bude problem s tim, ze telefonistka zavolala zrovna mne poslednimu, ci pri tom byla moc stroha, malo uctiva a nedostatecne empaticka...
Od statu s takovym servisem v nejblizsich padesati letech pocitat nemuzeme.
Ja fakt nerozumim tomu, jak jsou nekteri lide (NEMYSLIM TEBE) schopni povazovat blizniho za rohozku a prednostne pro sve boty.
Odpovědět