19.12.2009 23:45:17 Kohnova
Re: Informace od třídní
Ja mam na mysli situaci, kdy se dite chysta po napr dvou tydnech nemoci do skoly, vsude zuri chripka, skoly zaviraji a ja nemam info, jak je to s tou nasi. Nejdriv se podivam na web. Kdyz nic nenajdu a nejsem si jista spolehlivosti toho webu, zavolam do skoly driv, nez dite vypravim, jestli je vse OK.
Hromadny mail podle databaze je dobry zpusob, pokud ovsem rodice souhlasi, ze jejich data budou zpracovavana v databazi, coz treba me osobne by se nelibilo a daleko radsi si do skoly zavolam.
Krome toho kazdy mail vyzaduje otevreni schranky. Neni mi pak uplne jasne, pokud jsem zvykly otevirat schranku, ze je neprijatelne otevrit skolni web. Myslim, ze to je jen vec zvyku.
Ja treba hromadny mail cas od casu posilam, kdyz je to kvuli necemu potreba, mam maily rodicu u vsech deti ve tride, o kterou se staram, ale pokazde e tak sestina recipientu, kteri si ten mail, ktery mi dali, nevyzvedavaji, takze kdyz jde treba o to, ze za tyden-dva budeme neco duleziteho delat, kcemuz je potreba cosi zaridit ci prinest a deti jsou primani - sekundani, krome toho, ze to reknu ditkam a donutim je si to zapsat, radsi jeste napisu mail rodicum.
Po tydnu dojde na akci a je velke diveni, protoze petina az ctvrtina deti veci nema vybavene ci prinesene (nekde nepomuze ani vyzvednuty email) a je velke diveni, proc ze nesplnily..
Odpovědět