Re: Motivují poznámky vaše děti k lepšímu chování?
Miso,
no, ale to tak neni pokazde ne ? Pokazde to nepochopi nebo nesleduje a pak tedy nevi co delat ? Ptal se sam na postup (cely ? nebo na neco z postupu) nebo az po dotazu p. uc., proc nepracuje ? Pises, ze to je porad, opakovane, takze s tim, ze nepracuje ma i pani ucitelka potize opakovane. Asi uz reaguji oba neadekvatne. Je mozne, ze dotaz po predchozich zkusenostech, kdy nepracoval, povazovala uz za provokaci. Tim spis bych se snazila presvedcit sve dite ke spolupraci a domluvila se i s p. uc., minimalne proto, aby vedela, ze jste na to (ziskat ho pro spolupraci) dve a ze se (snad) bude snazit spolupracovat, ne provokovat. Kdyby nic jineho, bude se i p. uc. snazit spolupracovat a ne uz dal jen rezignovane informovat a trestat.
.... obe dve (ty i pani ucitelka) vite vic o dane situaci nez my tady. Jsem pro rozhovor se zucastnenymi.
Odpovědět