13.1.2010 17:26:46 bobina
Re: Uznání reklamace
Obávám se, že to svedou na Tebe, žes to blbě vyprala a označí reklamaci za neoprávněnou:-( Nevím, jak jim dokázat, žes to vyprala dobře. Ale třeba to nějak jde. Já jsem včera reklamovala už podruhý kozačky, pravá podruhé rozlepená a ještě kůže popraskla, na levý se zase tak nějak divně vyklá podpatek, i když je to takovej nižší širokej čtverhranej, to jim neumím vysvětlit a projít samy se v tom nechtěly. Tak mi řekli kvůli tý popraskaný kůži, že si mám tedy vybrat jiný boty, tak jsem jim ukázala, že už nové mám, a to na sobě, páč jsem si je musela koupit, abych měla co nosit, když ty jejich se furt rozbíjí, a že od nich boty tedy nechci ani nepotřebuju, a že chci za tyhle vrátit peníze. Tak to prej nejde, musí to poslat na reklamaci, ale prý pochybují, že mi reklamaci uznají, protože nestabilní podpatek se nedá dokázat a kůži oni zalepí a ještě prý mám ty boty koupený dlouho (od října 2008, z toho byly loni na reklamaci, a jsou to kazačky, který ani v zimě nenosím každý den, a vůbec, co jim je do toho, reklamační lhůta je 2 roky a v tý jsem). tak jsem zvědavá, co za 30 dnů vyřídím.
Odpovědět