24.5.2010 21:07:01 Tenna /2
Re: Jak si zorganizovat práci při nástupu po MD?
Boleslavko, je to asi hodně individuální, ale mně osobně by časný ranní nástup do práce nevyhovoval - byl by to pro mne po ránu velký stres. Nastupovala jsem do práce, když už starší syn chodil do školy, takže vypravit ho, aby se v klidu nasnídal, nic nezapomněl, odvézt ho přes celé město, pak zase jinam s mladší dcerkou do školky a zase úplně jinam do práce ... K tomu stihnout doma poklidit (nesnáším vrátit se odpoledne do "rozbordeleného" bytu), připravit dětem svačiny na odpoledne, případně věci na nějaké odpolední kroužky ... Takže pro mne je ideální zkrácená pracovní doba, kdy se o něco později začíná a o něco dříve končí. Ráno stihnu vše v pohodě, obstarám si nějaké ty domácí práce a odpoledne po návratu mám více času na děti. Pokud bych měla možnost pracovat z domova, praktikovala bych to nejraději tak, že do práce bych jezdila dvakrát nebo třikrát v týdnu a zbylé dny pracovala doma.
Odpovědět