24.5.2010 21:45:53 Morama
Re: Jak si zorganizovat práci při nástupu po MD?
Zalezi na praci a jak daleko cestujes atd.
Moje prace byla narocna tim, ze zavisela na jinych lidech, ktere jsem nechtela omezovat. Takze se mi osvedcilo pevne stanovit cas od do kdy pracuji , nejen pocet hodin. Dava to mantinely sefum, kolegum a take me... protoze jsem proste byla nucena to udelat a mit hotovo. A sama jsem neverila jak dokazu byt efektivni. Zvladla jsem hrave to co pak na plny uvazek ... (kdyby sefove vedeli...

Co se mi osvedcilo:
Nastoupila jsem na 4 dny v tydnu po 6 hodinach. Zacatek v 8.00 (ani brzo ani pozde, dojizdim), konec 14.00 (stejne konec pozdeji, protoze jsem si uzivala obedy s kolegy a stejne se to nejak zvrtlo). Dva dny v praci (dulezity socialni kontakt) a dva dny doma (usetrene cestovani a rezerva pro pripadnou nemoc ditete). Paty den (stredu) jsem byla doma a hrala si se synem (a nekdy obihala urady, proto streda).
Opravdu zalezi na praci, ale doporucuji stanovit si ty "uredni hodiny" ... v praci si brzy zvykli a nemusela jsem pak vysvetlovat, ze jsem na piskovisti a podobne... stacilo rici, jestli nehori, tak resim zitra od osmi... (ono pak nehori skoro nic...)
Ve trech letech syna jsem nastoupila na plny uvazek a vse uz bezelo samo. Jen jsem vice zapojila babicky do vyzvedavani ze skolky.
Odpovědět