Ale dokud to jen trošinku jde, fakt se snažím jet v tý první linii, tý "logický".
). Dát na zadek mi přijde v týhle situaci strašně nepřiměřený, když jsou jiný cesty.
) naprosto prošvihla příležitost ukázat tomu dítěti logický souvislosti. Pojala to jako "já, ta velká, mocná a rozhodující, jsem teď rozhodla, že z MÝHO rozhodnutí budeš nějak trpět" - a syn patřičně zareagoval, nechtěl se s ní bavit, vyhýbal se jí, byl na ni naštvaný. Za zip ten den zarval ještě několikrát, nejspíš proto, aby ukázal, že s ním nikdo takhle vyjebávat nebude. Což ho chápu. Já jsem mu párkrát udělala to, že jsem mu ty poškozený zipy zašila a musel si dávat bundy přes hlavu, což ho štvalo, ale štvaly ho ty bundy, ne já, páč jsem mu v tom nijak nemáchala čumák, prostě jsem mu to neutrálně řekla, že teď to bude tak a tak, proto a proto. Přísahám, že to fungovalo milionkrát líp. Konkrétně u mýho syna to nakonec bylo o tom, abych mu nedala záminku naštvat se na mě, která na něj ty nepříjemnosti "háže", ale o tom, zprostředkovat mu tu zkušenost, že když dělám tohle, ponesu nějaký důsledky. 
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.