Já jsem taky intorvert a do školky jsem nikdy vlastně nechodila. A musím říct, že mě to zpětně i dost mrzí. Když jsem přišla v první třídě do školy, tak už tam hodně dětí bylo zkamaráděných ze školky a ty, co nebyly, tak uměly lépe navazovat sociální kontakty. Navíc taková ta školková nemocnost, co děti postihuje po nástupu do kolektivu, se u mně projevila jako školní nemocnost a první třídu jsem málem opakovala pro velkou absenci. Takže má povaha a naprostá nezkušenost z kolektivu ze mně udělala takový třídní solitér. A myslím, že mě to ovlivnilo minimálně po dobu povinné školní docházky. Nemůžu tedy říci, že kdybych chodila rok do školky, tak by to se mnou bylo lepší. Každopádně si myslím, že školková zkušenost je pro děti přínosná jakožto příprava na školu. Nejde jen o básničky, psychomotoriku a podobně, ale o režim dne, schopnost navazovat sociální kontakty apod., což nikomu rodič, sourozenci ani babička-učitelka nahradit nemůžou. Pokud ale ještě není předškolačka a ty to na školku nevidíš, tak bych klidně ještě rok počkala. A i příští rok bych klidně zkusila třeba jen 2 dopoledne v týdnu, ať má z té školky co nejmenší obavy. A jestli si okolí ťuká na hlavu, tak na to se vykašli. Lepší snášet tlak okolí, než mít traumatizované dítě.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.