26.1.2011 10:43:12 Limai
Re: Vaše zkušenosti s bankou.Kterou doporučujete a kterou zavrhujete
To bylo tak-bankomat mi sežral kartu takže jsem ji nechala zablokovat a oni mi zablokovali i internetové bankovnictví.Volala jsem na tu jejich linku,tam mi řekli že mi musí poslat nový aktivační balíček kterým si změním přístupová hesla,že mi do deseti dnů přijde.Ano,přišel,tak jsem změnila,bylo mi nahlášeno že vše bylo odblokováno,jenomže jsem potřebovala udělat i změnu tel.čísla a poté co jsem tedy po změně hesel volala znovu linku,bylo mi oznámeno že to mám zase znovu zablokované.Takže jsem nemohla změnit tel.číslo a tím pádem dělat autorizace.Znovu že jediné co mohou udělat je poslat aktivační balíček,postup stejný.A ten samý problém.Vše odblokováno,ovšem asi po dvou minutách opět blokace.Když mi nabídli poslání třetího aktivačního balíčku,tak jsem řekla že jim na to sere pes,v pondělí jsem si dojela přímo na pobočku do Prahy,tam mi paní dala nový aktivační balíček,pomohla mi vše odblokovat,nastavila jsem si nové heslo(jenom podotýkám že jsem si nechala zachovány ty původní údaje,jen jsem je musela znovu zadat),ještě za asistence dotyčné jsem několikrát vyzkoušela zda se s nimi přihlásím na účet,a ano,úspěšně jsem se pokaždé dostala na svůj účet.Spokojená že konečně po tom všem mám zase přístup k penězům jsem odjela domů,druhý den zasednu na inetrnet že si převedu peníze z mého účtu k sestře,aby mi je vybrala,protože karta mi ještě nepřišla,a ejhle!Zadám identifikační číslo a heslo,kterým jsem se přihlásila na účet den předtím,a ono mi to píše že je některý údaj neplatný.Zadám znovu,pečlivě jsem si kontrolovala písmenko po písmenku,a opět neplatné přístupové údaje!No a když jsem je zadala potřetí,tak se mi údajně špatným zadáním opět přístup zablokoval.Takže se zase nedostanu na svůj účet.Rozpálená do běla jsem psala přímo na centrálu banky a jejich pracovník mi psal žvásty o tom že jsem zadávala špatné heslo,ale zatím nebyl schopen vysvětlit jak je možné že v pondělí se s tím heslem několikrát na účet přihlásím a v úterý už je to samé heslo neplatné,a také psal že blokace karty nemá vliv na blokování internetového bankovnictví,což není pravda.Na Mlinku jsem provolala kvůli neustálým problémům stovky peněz,nyní mě zřejmě další stovky čekají a jediný návrh který budou mít bude že mi pošlou do deseti dnů stopadesátý aktivační balíček.Na to jim prdím.Ale onen dotyčný který mi odpovídá na maily mi nabízel,že si mohu zdarma zavolat z pobočky banky,tak jsem mu poděkovala že je to velmi šlechetné,že mám možnost jet téměř sto km abych si mohla zadarmo zavolat.
Odpovědět