26.1.2011 11:06:21 Limai
Re: Michale nepsala,
komunikovala jsem na Mlince,v pondělí jsem byla v bance osobně a včera jsem si dopisovala s nějakým pracovníkem banky.Že mi bankomat sežral kartu byla moje chyba,to ano,zadala jsem několikát špatný PIN,ale jde o to že poté co jsem si dvakrát odblokovala přístup na internetové bankovnictví mi byl přístup okamžitě během pár vteřin či minut zase znovu zablokován,a když jsem ho odblokovala potřetí úspěšně přímo v bance,a měla přístup na účet,tak jsem měla přístup na účet jenom jeden den,protože druhý den jsem to měla už zase zablokované údajně špatným heslem.Ale jak je možné,že to heslo v pondělí platilo a v úterý ne?To asi bude chyba někde jinde.Já mám toto heslo již rok a nikdy jsem neměla problém s tím že bych se s ním nedostala na účet.A změnu telefonního čísla mi nemohli udělat ani poslat novou kartu kvůli té blokaci.
Odpovědět