, pak nějaké čtení a hry, svačina, spát, oběd (scéna se spadlou vidličkou, 15 minut než pochopil, že pokud se chce najíst, musí si ji zvednout sám, nb. když ani pořádně nepoprosil), zajeli jsme do knihovny (poprvé, jen tak mě napadlo ho tam přihlásit, a těch vlaků v knížkách, co tam bylo...
), pak procházka po lese a tamním hřišti (žádné děti tam nebyly, jak není fakt hezky, hodně dětí asi nechodí vůbec ven) a krátký nákup, doma svačina, přišel táta, večeře, puzzle (4 obrázky po 48 dílcích, docela sám), jediná TV za celý den pětiminutový krtek. Takže by kluk měl být spokojený a taky docela byl, ale to mrzoutství v něm pořád je, např. tvrdí, že v knihovně se mu nelíbilo
. Beru to tak, že je to takové období, které se občas objeví (většinou když se rozmazlí u babičky a pak se vrací domů
). Snad ho to za pár dní přejde a příští týden pomašíruje do školky zase s úsměvem (nebo aspoň bez protestů). On sám si samozřejmě potřebu kolektivu neuvědomuje a ještě ji až takovou nemá, ale školky holt nefungujou tak, že vezmou dítě, když k tomu uvědomění dospěje - bychom museli čekat rok do dalšího zápisu a další půlrok do dalšího září. Když se našlo místo v dobré školce, tak jsme po něm skočili, a on tam zase až tak těch 12 hodin týdně nestrádá.
.
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.