Reklamace - vrácení peněz
Prosím poraďte, jsem z toho zmatená. 28.12.2010 jsem si koupila kabelku, včera jsem si všimla, že se pod uchy roztrhla. Donesla jsem to do obchodu, prodavačka mi řekla, že je to vada materiálu. Řekla jsem, že budu chtít peníze, ne stejnou kabelku (pokud budou mít, tady nemají, šéf přijede příští týden, je možné, že jinde bude). A ona mi říkala, že uvidí, co napíše šéf. 
Já na to, že mám nárok na novou - stejnou nebo peníze. 
Dívala jsem se i na Dtest a tam je psáno, že pokud není vada odstranitelná, můžu žádat vrácení peněz nebo výměnu. Radši jsem volala i na infolinku a tam mi paní řekla, že ta vada je odstranitelná tím, že mi dají novou kabelku. To je přece blbost, ne? 
Jak to tedy je?
Prodavačka nakonec do rekl. protokolu naspala, že žádám o vrácení peněz, ale kdyby mi nabízeli novou-stejnou, musím to převzít? Radši bych peníze.
Díky!
Odpovědět