Dobré dopoledne,
mám 3,5 letého syna, který chodí od září do "běžné státní školky". Učitelky mě občas žádají, ať ho doma klidním (což za a) cíleně nejde

a taky ho nemůžu trestat večer za to, co provedl ráno v mš, za b) doma pak klidný je, sám si hraje, zabaví se, prohlížíme a čteme si knížky - u toho vydrží).
Dále stížnosti, že je hlučný (ve smyslu hlasitý), předvádí se a blbne před dětmi (má rád publikum) a tím prý "stráhává" ostatní děti, nesoustředí se (sám si tam nechce malovat, atd.). Není agresivní, nic neničí, děti má rád. Vyslovily podezření na hyperaktivitu, ať s ním dojdu k doktorce. Doporučení mám, jdeme tam za měsíc.
Syn po půlroce docházky, kdy chodil do školky rád, má období, že do školky ráno nechce, že je tam nuda.
Aby ho zklidnily + za trest, pokud zlobí, stojí na hanbě (což je skoro furt), tudíž sám cítí izolaci a říká mi, že "ho dávají na stranu".
Zvažovala jsem, zda ho dát jinam, někam, kde s těmito dětmi umějí pracovat, umějí je zabavit, vědí, jak na ně - a taky, že by tam nebyl jediný divoch, zapadnul by a ne, že má stigma toho nejzlobivějšího.
Jsem z toho nešťastná, bojím se, co bude dál. Bohužel nejsem "splachovací", ani asertivní - manžel říká, že na to mají vzdělání, mají zkušenosti, je to jejich práce, tak ať si poradí. Mě to vždy vykolejí a z těch poznámek nespím

Dotaz na vás: je vaše ADHD dítko (již diagnostikované - nemyslím jen divoké a živé) v běžné "normální" školce? Nebo ve speciální?
(ale pokud čtu data, že 3-7% dětí má ADHD, tak tolik speciálních školek není, co?) Nebo máte holt štěstí na učitelky, které s vašimi dětmi umí pracovat?
Děkuji za odpovědi.