Je to 5-ti třídní MŠ, taky jsem v ní "vyrůstala"

a protože jsou tu ve většině
i ty učitelky ke kterým jsem chodila, nejspíš žádné velké "novátorství"
se konat nebude.Myslím že před lety tady byly i diskuze s rodiči, jestli
třídy takto ponechat nebo udělat smíšené a zůstalo to při "starém".
I když co si mi na tom moc líbí a právě např. v předchozí
školce se to nepraktikovalo, je fakt, že tady se snaží, aby ty 3 roky docházky do MŠ
děti strávily pod "vedením" stejných učitelek.
Jinak v Mš kde jsem teď byla, bylo 8 tříd (sloučené 2 školky) a na jedné budově
jsme měli právě třídy podle věku a na druhé smíšené.
Nevím, asi jako všechno to má svý pro a proti, rodičům se třeba nelíbilo,že byli
ti maláčci "znervózńováni" těma velkáčema, že potřebují svoje tempo a svůj "řád".
My měli tady program Začít spolu - dělenní čiností do center a vzhledem k tomu že
jsem na třídě byla sama si nějak neumím představit připravovat jim jednotlivá centra
a pak je ještě dělit podle věku..