Takže já osobně a myslím,že nejsem sama bych uvítala,kdyby na základních školách učili učitelé,kteří učit chtějí,to je dost zásadní a hodně to jde poznat.Potom by bylo fajn,kdyby vedení základních škol konečně pochopilo význam slova integrace a když píšu pochopilo,nemyslím tím teorii,ale praxi.
Co ještě?Možná brát třídu,jako skupinu jednotlivců,kde každý je jiný a nedivit se,proč tohle ještě neumí Pepíček,když Anička už to dávno umí.Celkově si zas tak moc neulehčovat práci,i když je to samozřejmě přirozené a souvisí to s tím,jestli opravdu učit chtějí,nebo nic lepšího není.Tož tak.Možná si ještě na něco vzpomenu a napíšu.Asi takhle průměrné,nevybočující dítě naše základní školství ve většině případů přežije bez úhony.Pokud vybočuje,jedno jakým směrem,nastává problém.Ptala jsi se jak a podle čeho jsme školu vybírali,takže syn je na třetí škole,o výběr se až tak nejednalo,jelikož to byla poslední škola,kde ho chtěli.
A náhodou skvělá.
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.