. Zápisky si dělat neumí, spíš řeším, jak ho to naučit. Loni (5.třída) si psal totální čmáranice, letos (prima) jsou nároky podstatně větší a chce se po něm, aby zápisky byly k přečtení neb je nucen je při zkoušení reprodukovat
. Bohužel stále píše jen souvislý text či sérii "výkřiků do tmy".Tak si doma říkáme, "tohle je důležité, to bych si podtrhla" a pod. aby se to naučil hned na začátku gymplu a zvládal si dělat efektivní zápisky co nejdříve sám. Pravopisné chyby neřeším, vlastně je ani nedělá. Matiku také neřeším, nemá s ní problém. Řeším spíš ty "encyklopedické" předměty, které je potřeba se učit (jak já říkám, matematické pravidlo jednou pochopíš a pak už to jen aplikuješ, ale Bílou horu prostě nevymyslíš...to si holt musíš přečíst...). Další problém "nekontrolování" může nastat (jako u nás loni), když je učitel lempl a probere jen půlku učebnice. Kluk pak přestoupí na gympl a nestačí se divit, když jim dají v září "opáčko" z páté třídy a on vidí půlku věcí prvně. Proto chci mít zatím aspoň zhruba přehled, co berou a co se má případně fofrem doučit.
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.