Ahoj, já jsem v práci na 6 hodin a víc bych ani nemohla. Ráno jezdíme všichni najednou autem, ale na vyzvedávání a kroužky jsem sama, taťka jezdí domu až po 18. hodině. Kamarádíme se hodně s jednou rodinkou, jejich děti jsou stejně staré a jsou nejlepší kamarádky a kamarádi, takže si je někdy navzájem vyzvedáváme (holky jsou ve škole, kluci ve školce) a pak si je na půl cesty předáme, dost času tím ušetříme. Taky chodí společně na některé kroužky, takže vedu já nebo kámoška

Natálka se učí číst genetickou metodou. Nevím, jaká písmena už probrali, protože Natálka umí všechna a čte bez problémů i několikaslabičná slova, u těch delších přeříká jednotlivá písmenka a pak jí naskočí celé slovo. Nejvíc jí jdou diktáty, to má 1*, píšou slova i věty, zatím tedy vše velká tiskací písmena. Psací začnou prý až po vánocích nebo od druhého pololetí, teď nevím, až budou všichni bez problémů číst a psát ta velká tiskací. V matematice mají sčítání, odčítání, větší, menší do 8. Dělají hodně logické příklady, třeba se opakují tvary nebo písmena a mají doplnit další dle nějakého klíče, dělají křížovky, osmisměrky, přesmyčky písmen apod. Taky už měli indiánské spaní ve škole, takže převlečení za indiány, s sebou karimatky, spacáky, polštářky, plyšáky a šly do školy

Mají založené stránky na Spolužácích a paní učitelka píše každý den vzkazy, např. co dělali, co mají dodělat ti, co jsou nemocní, co si mají přinést na výtvarku - třeba včera večer ve 20.00 napsala, že mají mít děti ráno klacek na pracovní výchovu, že budou dělat zápichy do květináče, takže jsme to ráno museli vzít skoro ještě za tmy okolo lesa a tak

Jinak po kroužcích se dostaneme domu mezi 17. a 18. hodinou, napíše úkoly, navečeří se, koukne na pohádku a jde ve 20.00 vyřízená spát. Vstáváme v 6. Je to šrumec.