Re: Plošné testy
no tam by jim asi zas naopak písemný testy nic neřekly...
když to vezmu z pohledu zaměstnavatele, tak já taky dělám s potenciálními zaměstnanci pohovor - z písemnýho testu bych se dozvěděla houby
když šlo o asistentku, chtěla jsme vedět dosavadní zkušenosti, ale všechny v užšim výběru strávily taky den ve třídě s těma konkrétníma dětma - abych viděla, jak s nima komunikujou + předpokládám, že z vejšky umí to učivo, který by měly učit
kdybych přijímala třeba "ajťáky", tak bych třeba chtěla, aby vyřešili nějakou aplikaci
kdybych přijímala aranžérku, chtěla bych asi vidět její práci - pokud by měla i prodávat (třeba v květinářství), pak by mě zajímalo i jak komunikuje s lidma, jestli je vyučená prodavačka apod.
tady je možná líp vidět důvod, proč nechápu smysl testů - pro každou profesi a pro každou školu jsou důležitý jiný věci
a každá škola by to měla promítnout do přijímaček
Štěpánka to možná vidí optikou gymplu - ale škol je mnohem širší spektrum
pokud se na gympl dostávají lidi, co neumí pořádně číst, tak pak si má IMHO gympl nastavit přijímačky tak, aby je nepřijal
Odpovědět