29.12.2011 17:15:10 a je to?
Re: Jak reagovat...
Tak to ti tiše závidím. Já mám bohužel za poslední rok ty zkušenosti s lidma dost hnusný. Chvílemi jsem si říkala, jestli mi to stojí za to, proč to dělám...pak stačí jedna bo dvě osoby, které ti poděkují za nějakou úplnou blbost a hned je líp. Pak příjde nějaký dědula, seřve mi pokladní kvůli tomu, že si špatně přečetl cenovku, ta se mi sesype v kanclu a já jsem tam kde jsem byla...v prdeli. Přitom by stačilo tak málo, snažit se komunikovat, hledat společnou cestu a hledat kompromisy...ale to je asi sci-fi. Zákazník je přesvědčen, že jeho přání je pro nás rozkazem a přes to nejede vlak (náš zákazník náš pán - jen za poslední týden v práci jsem to slyšela asi 4x).
Neříkám, že jsou takový všichni,...ale opravdu mám pocit, že je to poslední dobou čím dál horší. A to nejsem žádný cíťa

Odpovědět