10.3.2013 19:32:12 Darja+1
Re: Zrušení rezervace zájezdu
Jsem zaměstnanec call centra jedné cestovky momentálně na mateřské. Na starosti jsme měli hlavně ŕezervace a zasílání smluv přes net. Rezervace byla vždy na určitou dobu a doba, do které je nutno zaslat cestovní smlouvu nebo zajít na pobočku/k prodejci, se uvedla vždy při rezervaci do telefonu a raději jsme to ještě vše na konci hovoru zopakovaly. Pokud do té doby nepřišla podepsaná cestovní smlouva a nikdo nezavolal o prodloužení, rezervace propadla a mohl si hotel/letenky zarezervovat jiný klient/prodejce.
Pokud se zasílala smlouva přes mail přímo klientovi, musel nám jí podepsat a naskenovat nebo nafaxovat zpátky. Pokud to do té doby, než končila rezervace neudělal a nezavolal, že chce rezervaci prodloužit, rezervace propadla a mohl si zarezervovat další klient.
Platbu od vás taky nemají?
O závazných a nezávazných rezervací jsem nikdy neslyšela

.
Odpovědět