Závěrka daňové evidence
Prosím o radu zkušené maminky, podnikatelky či daňové účetní - provozuji internetový obchod již třetím rokem, daňové přiznání je pro mě každoročně noční můra, a letos v něm přibyl nový formulář " závěrka dańové evidence " . Vedu si danovou evidenci - peněžní deník , kde mám vypsané příjmy a výdaje a také mám v excelu rozepsané zboží a komu jsem co za kolik prodala. TEdy příjem a výdej mám pod kontrolou , ještě vloni nebylo povinné vypisovat stav na účtě a v hotovosti, jen jsem uvedla stav skladových zásob, příjem, výdej. Mám na účtě i jiné - nepodnikatelské položky, díky kterým nemohu jaksi popsat stav účtu na začátku a konci tak aby to nějak pasovalo s mými výdělky, jsem z toho jelen ... je povinné tutu závěrku danové evidence letos vyplnit ? a pokud ano, tak jak se poprat s těmi nepodnikatelskými příjmy na účtu ? Udat stav na začátku a na konci to udělat tak že jen sečtu ty podnikatelské příjmy? Ale nebude to sedět se stavem na kontu co mám vytištěné jako doklad o příchozích platbách ...

Odpovědět