Re: Závěrka daňové evidence ???
Prodávám zboží na netu, nějaké platby mám na účet, nějaké v hotovosti - při osobním převzetí či od známých . Mám program peněžní deník, kde si vše zapisuji, příjem bud v hotovosti, nebo na účet. Vedle toho mám excel tabulku se stavem skladových zásob, kde si vypisuji jednotlivé položky zboží a jejich hodnotu a poté za kolik se prodaly a komu. Výdaje jsou z účtu - nákup zboží a nebo cash - podací lístky a jiné drobné nákupy potřeb.
Mělo by to takto být v pořádku ne ? V peněžním deníku je jasně patrný příjem a výdej, platby mám doložené výpisem z účtu, cash tedy nikde nevedu, musela bych to právě dohledat v peněžním deníku tak že bych jela kolonku po kolonce a vypíchla si co šlo hotovostně a sečíst, ale nevím k čemu je to třeba, stačí celkový příjem ne ?
Možná to vidím jednodušeji než to je, tak mě kdyžtak opravte , díky.
Vloni jsem vše konzultovala se známou co dělá účetní, tak snad to dělám správně.
Odpovědět